حجت الاسلام جباری در اجتماع بزرگ بسیجیان در شرق مازندران با بیان اینکه مسئولیت بسیج بسیار سنگین است، خاطر نشان کرد: ملت ما 5 آذر را به عنوان نمادین قرار داده، اما همه کسانی که احساس تکلیف و مسئولیت می کنند، مصمم و با استقامت و با شکوه فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می دهند.

 

 

به گزارش شرق پرس حجت الاسلام والمسلمین سیدعربعلی جباری روز پنجشنبه در اجتماع بزرگ بسیجیان بهشهر که با عنوان شکوه ایستادگی در مصلی این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک ایام شکوه و ایستادگی، اظهار داشت: مسئولیت پذیری، بصیرت، ضد ظلم و نفوذپذیری و ولایت مداری از مهم ترین ویژگی بسیجیان است.
 
 
وی افزود: بسیجیان و مردم بهشهر با آن سابقه ی انقلابی و با تقدیم شهدای بسیار به انقلاب، هنوز هم در راه پیشرفت نظام جمهوری اسلامی، بالنده و سرزنده حضور فعال و مقتدرانه دارند.
 
 
 
امام جمعه بهشهر خطاب به فرمانده کل قوا، بیان داشت: بسیجیان بهشهر قدرتمندانه، دلاورمردانه، مجاهدانه و مدافعانه در تمامی صحنه های این انقلاب شرکت دارند و خطلاب به مقتدای خود عرض می کنیم، از تو به یک اشاره، از ما به سر دویدن.
 
 
 
حجه الاسلام جباری تاکید کرد: آمریکا، اسرائیل، انگلیس و شر انگیزان منطقه بدانند، اگر روزی رهبر انقلاب به ما اجازه بدهند، تا آخرین نفس، آخرین نفر و تا آخرین فشنگ در میدان ایستاده ایم و هیچ گاه عقب نشینی نمی کنیم.
 
 
 
رئیس شورای فرهنگ عمومی بهشهر با بیان اینکه مسئولیت بسیج بسیار سنگین است، خاطر نشان کرد: ملت ما ۵ آذر را به عنوان نمادین قرار داده، اما همه کسانی که احساس تکلیف و مسئولیت می کنند، مصمم و با استقامت و با شکوه فریاد مرگ بر آمریکا و اسرائیل سر می دهند.
 
 
 
وی در ادامه با اشاره به هشدار رهبر انقلاب در مورد نفوذ دشمن، تصریح کرد: بصیرت، شناخت نیازهای زمان و اولویت دادن مسائل منطقه ای باید سرلوحه امور بسیجیان باشد و با آمادگی و گوش به فرمان رهبری بودن، آن چشمی که قصد نفوذ به کشور اسلامی را دارد کور و پایش را قطع کنند.
 
 
 
امام جمعه بهشهر عنوان کرد: اعمال ما نزد خداوند ثبت می‌شود و همه اقداماتی که در دنیا انجام می‌دهیم در پرونده اعمال‌مان ضبط می‌شود و خداوند از همه کردار ما با خبر است و باید در تمامی عرصه ها علم، تقوا، اخلاق را تبدیل به اخلاقی زیبا و الهی کنیم.
 
 
 
حجه الاسلام جباری با اشاره به دلدادگی بسیجیان با ولایت زمان امام خامنه ای(حفظه ا…)، بیان کرد: بسیجیان باید این موضوع را مورد توجه داشته باشند که عمل آن‌ها سبب جذب انسان‌ها می‌شود، شخص بسیجی باید رفتار و کردار مناسبی داشته باشد و از رهنمودهای مقام معظم رهبری اطاعت کرده و در چارچوب منویات رهبر معظم انقلاب گام بردارد.
 
 
 
وی در پایان برگزاری انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی را بزرگ و حساس دانست و تاکید کرد: بدخواهان نظام مقدس اسلامی می خواهند مجلس خبرگان و شورای اسلامی را به دست بگیرند تا ارزش ها و خون هایی که به پای درختان این انقلاب ریخته شد را تضعیف کنند.
 
 
تصاویر این اجتماع را در ادامه ملاحظه می فرمائید:
 
 
 
عکس و خبر: محمدرضا ضابط