بابایی گفت: برنامه ریزی صحیح در زمینه اوقات فراغت طرح دریا و بهرگیری مناسب از آن به ویژه در فصل تابستان می تواند اثرات مثبت فراوانی در زندگی انسان برجای گذارد و باعث بروز خلاقیت کودکان ونوجوانان شود...

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه, با آغاز فصل تابستان در ساحل آرام دریای گلوگاه هر هفته روز های پنج شنبه و جمعه برنامه های شاد و متنوع در زمینه های فرهنگی و هنری اجرا می گردد .

بابایی رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان گلوگاه گفت : در طول ایام تابستان روز های پنج شنبه و جمعه هر هفته همراه با اقامه نماز مغرب وعشاء برنامه های مختلف فرهنگی ، اجتماعی و هنری برای شهروندان و مسافران وگردشگران تابستانی در ساحل دریای آرام دستور کار قرار دارد .

وی افزود؛ اجرای کلاس های طرح اوقات فراغت از جمله برنامه هایی است که با بهرگیری از تعالیم روح بخش ، اقامه نماز و بیان مسائل دینی جهت تقویت بنیه دینی و اعتقادی شهروندان برگزار می شود و همچنین مشاوره خانواده ، مشاوره تربیتی فرزندان ، بازی و سرگرمی ، فعالیت های گروهی و ویژه برنامه هایی متناسب با نیاز ها و علاقه ی نوجوانان و جوانان و خانواده ها طراحی و اجرا می شود.

بابایی در اینباره اظهار داشت؛ با اجرای برنامه های مختلف در ساحل دریای آرام از جمله غنچه باران ، آوای باران ، بازی باران ، اجرای نمایش ، مسابقه دارت ، طناب کشی ، مسابقه طراحی ونقاشی کودکان ، پرواز باد بادکها ، و… اوقات فرهنگی ، اجتماعی وهنری خوبی برای جوانان و نوجوانان فراهم میگردد .

این مسئول فرهنگی افزود؛ برنامه ریزی صحیح در زمینه اوقات فراغت طرح دریا و بهرگیری مناسب از آن به ویژه در فصل تابستان می تواند اثرات مثبت فراوانی در زندگی انسان برجای گذارد و باعث بروز خلاقیت کودکان ونوجوانان شود .

دبیر شورای فرهنگ عمومی شهرستان گلوگاه تاکید کرد؛ در رابطه با مسائل فرهنگی فرصت های خوبی در اختیار داریم و اگر بتوانیم از این فرصت درست و به موقع بهر برداری کنیم می توانیم در مقابل تهاجم فرهنگی دشمن مقابله کنیم .

 

اجرای برنامه های فرهنگی وهنری در ساحل دریای آرام گلوگاه