انتظاری شهردار کیاسر در جنوب شهرستان ساری با اشاره به افزایش میل سرمایه‌گذاری در اسن منطقه گفت: مرکز آب درمانی شرق مازندران در شهر کیاسر احداث می‌شود.

kiasarrr1

 

 

به گزارش شرق پرس خلیل‌ انتظاری در گفت‌وگو با  تسنیم از احداث مرکز آب درمانی در راستای توسعه گردشگری سلامت در این شهر خبر داد و اظهار داشت: برای جذب گردشگر و توریست مرکز آب درمانی بخش چهاردانگه در شهر کیاسر احداث می‌شود.

 

وی از ساخت بلوار توریستی در ورودی این شهر خبر داد و افزود: پروژه ۵ کیلومتری ورودی شهر کیاسر با عرض ۷۵ متر و دو باند کالسکه رو و ماشین رو در دست احداث بوده که می‌تواند به عنوان یکی دیگر از بزرگ‌ترین پروژه‌های شهری در کیاسر مورد بهره برداری قرار گیرد.

 

شهردار کیاسر گفت: ساخت این پروژه عمرانی سبب رشد و توسعه اقتصادی منطقه چهاردانگه می‌شود که با جذب توریست و گردشگر در شهر,  شاهد رونق اقتصادی در منطقه خواهیم بود.

 

انتظاری بیان کرد: با ساماندهی ورودی شهر کیاسر و زیباسازی آن مسافرانی که از جاده اصلی مازندران به سمنان سفر می‌کنند, راغب می‌شوند به سمت شهر کیاسر حرکت کنند و توقف چند ساعته در این شهر سبب ایجاد اشتغالزایی و رونق اقتصادی می‌شود.

 

وی با بیان اینکه شهرداری از محل کمیسیون ماده صد در این شهر درآمد چندانی ندارد، تصریح کرد: با پیگیری نمایندگان مجلس، شورای شهر و شهرداری, ۹۰ درصد بودجه شهرداری از محل اعتبارات ملی تامین شد.