آیین معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران چهارشنبه هفته جاری با حضور معاون استانها و سینمایی وزیر ارشاد و همچنین مدیرکل امور استانهای وزارت ارشاد برگزار می شود.

 

javdani- esrshad-mazandaran5

به گزارش شرق پرس,  طی حکم از سوی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی احد جاودانی به عنوان مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران منصوب شد.

 

 

 

اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران بعد از تودیع حجت الاسلام عباسعلی ابراهیمی که به مدت شش سال مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران بود به صورت سرپرستی اداره می شد و اسماعیل احمدی به مدت حدود دو ماه این مسوولیت را برعهده داشت.

 

احد جاودانی متولد شهرستان نوشهر در استان مازندران و دارای مدرک کارشناسی ارشد تاریخ تمدن است.

 

وی در سالهای گذشته سابقه حضور در سمت هایی چون مدیرکلی فرهنگ و ارشاد اسلامی استان های آذربایجان غربی و زنجان و همچنین قائم مقام و معاونت فرهنگی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران را در کارنامه خود دارد.

 

وی همچنین معاون توسعه کتابخانه ها و کتابخوانی نهاد کتابخانه های عمومی کشور ، مشاور فرهنگی ریاست دانشگاه مازندران، معاون فرهنگی و دانشجویی موسسه آموزش عالی هنر و اندیشه رویان فعالیت داشته و از اعضای پاره وقت هیات علمی دانشگاه جامع علمی- کاربردی و مدرس مراکز آموزش عالی است.

 

جاودانی به عنوان دبیر شورای فرهنگ عمومی و دبیر انجمن کتابخانه های عمومی در استان های آذربایجان غربی و زنجان مشغول به فعالیت بوده است.

 

وی مدیرکل روابط عمومی و امور بین الملل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور ، مشاور معاون وزیر نیرو در آب و آبفای کشور ، عضو هیات مدیره شرکت آب و فاضلاب غرب تهران ، عضو هیات مدیره موسسه فرهنگی و ورزشی آبفای استان تهران و عضو هیات رئیسه هیات والیبال استان تهران نیز سابقه فعالیت داشته است.

 

جاودانی از نیروهای جبهه و جنگ است که در دوران دفاع مقدس به مدت ۲۰ ماه به صورت بسیجی در جبهه های غرب و جنوب حضور داشته و در عملیات های رمضان ، بدر ، والفجر ۶ و والفجر ۱۰ شرکت داشته است.

 

به گزارش ایرنا آیین معارفه مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران چهارشنبه هفته جاری با حضور معاون استانها و سینمایی وزیر ارشاد و همچنین مدیرکل امور استانهای وزارت ارشاد برگزار می شود.