توکلی گفت: متأسفانه برخی افراد با عنوان ثبت‌نام برای دریافت سود سهام عدالت از مردم اخاذی می‌کنند که حتی تا مبلغ 50 هزار تومان نیز از مردم دریافت کردند تا وارد سامانه شوند...

اخاذی سودجویان از مردم با بهانه سود سهام عدالت

 

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) عسکر توکلی در گفت‌وگو با فارس، اظهار داشت : مشمولانی که برگه‌های سهام عدالت آنها در دفاتر تعاونی‌های دولت  تأیید شد مشمول دریافت سود سهام خود هستند.

 

وی بیان کرد: افرادی که مبالغ خود را پرداخت کردند سود آنان به‌ازای یک میلیون تومان  و بقیه افراد به میزان سهام آنان سود پرداخت می‌شود.

 

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت در مازندران با اشاره به اینکه برخی بانک‌ها با دریافت مبالغ ۵۰ هزار تومانی اقدام به افتتاح حساب کردند، اضافه کرد: افراد می‌تواند با پرداخت ۵ هزار تومان برای افتتاح حساب نسبت به دریافت شماره حساب شبا اقدام کنند در حقیقت نیازی به این کار نبوده است.

 

توکلی به سوءاستفاده از نام سهام عدالت توسط برخی افراد، تصریح کرد: متأسفانه برخی افراد حتی در واحدهای صنفی که ارتباطی به دفاتر پیشخوان و یا حتی کافی‌نت ندارند با عنوان ثبت‌نام برای دریافت سود سهام عدالت از مردم اخاذی می‌کنند که گزارش‌هایی به ما ارائه شده حتی تا مبلغ ۵۰ هزار تومان نیز از مردم دریافت کردند تا وارد سامانه شوند.

 

وی با تأکید بر اینکه تمام دفاتر تعاونی‌های سهام عدالت در سطح شهرهای مازندران باز است، خاطرنشان کرد: توصیه ما به مردم این است که به اطلاعیه‌ها بیشتر توجه کنند و برای پیگیری مسائل مربوط به سهام عدالت به شرکت‌های تعاونی در سطح استان مراجعه کنند.

 

رئیس هیأت مدیره اتحادیه تعاونی‌های سهام عدالت در مازندران در پایان گفت: البته مازندران کمتر مسائل و مشکلات را در این زمینه داشته که نشان‌دهنده این است مردم به اطلاعات و اخبار رسانه‌ها توجه می‌کنند.