سجادی در جلسه ستاد تسهیل استان مازندران که در استانداری برگزار شد با انتقاد از عدم حضور نمایندگان بانکها گفت: در جلسه‌ای که با حضور استاندار مازندران برگزار می‌‏شود مدیران بانک‌ها باید حضور داشته باشند.

سجادی: اختصاص 2 هزار هکتار برای ایجاد شهرک صنعتی در بهشهر / اعتراض به عدم حضور نماینده بانک

 

 

به گزارش شرق پرس سید خالق سجادی فرماندار بهشهر شب گذشته در جلسه ستاد تسهیل استان مازندران که با حضور مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی کشور در استانداری مازندران برگزار شد، اظهار کرد: برای ایجاد شهرک صنعتی در بهشهر ۲ هزار هکتار در نظر گرفته شد که امکان عملیات اجرایی در هزار و ۷۶ هکتار وجود دارد.

 

 

وی افزود: هزار و ۳۰ هکتار این زمین به صورت موقت تصرف شد که از این مقدار ۶۰۰ هکتار تصرف غیرموقت است که امکان رفع آن وجود دارد.

 

 

فرماندار بهشهر در واکنش به اظهارات یکی از تولیدکنندگان استان مازندران که به دلیل بدهی برای خروج از کشور دچار مشکل است و مدیرعامل بانک در جلسه حضور نداشت، گفت: در جلسه‌ای که با حضور استاندار مازندران برگزار می‌‏شود مدیران بانک‌ها باید حضور داشته باشند.

 

 

وی اضافه کرد: این واقعا درست نیست که نماینده از طرف بانک در جلسه حضور داشته باشد که اعلام کند برای رفع مشکل این تولید کننده اختیاری ندارم.

 

 

سجادی در واکنش به اظهارات محمدپور عمران رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت مازندران که بانک شهر در استان مازندران رئیس امور شعب ندارد، گفت: اگر لازم شد برای رفع مشکل تولیدکننده رئیس شعبه کشور باید در این جلسات حضور داشته باشد.

 

 

وی در ادامه به مشکلاتی که تولیدکنندگان با بانک‌های امور شعب دارند، اشاره کرد و گفت: بانک‌ها در دریافت وثیقه برای تولیدکنندگانی که دچار مشکل شدند و از قبل وثیقه در اختیار دارند تجدیدنظر کنند.

 

 

فرماندار بهشهر خواستار افزایش میزان سرمایه در گردش تعیین شده برای واحدهای تولیدی که داری نیروی ۵۰ نفر به بالا شد و گفت: پرداخت یک‌میلیارد تومان سرمایه در گردش برای واحدهای که بخش خوراک دام فعالیت می‎کند، کافی نیست.

 

 

وی ادامه داد: واحد تولید خوراک دام برای احیا نیاز به ۱۵ میلیارد تومان سرمایه در گردش دارد که ممکن است این موضوع امکان‌پذیر نباشد ولی دست‌کم یک‌سوم این مقدار در اختیار تولیدکنندگان قرار گیرد.

 

 

 

 

 

 

 

فارس