مرد گلوگاهی به دلیل اختلاف با خانواده همسرش پس از مشاجره و درگیری با برادر همسرش وی را به قتل رساند.

اختلاف خانوادگی در گلوگاه منجر به قتل شد

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) به نقل از پایگاه خبری پلیس ،”سرهنگ شعبان محمدپور خلیلی”در تشریح جزییات این خبر،گفت:در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر مرگ مشکوک جوان ۴۰ ساله ای به نام “حسن – س” در یک دامداری،بلافاصله کارآگاهان پلیس آگاهی جهت بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان گلوگاه،افزود: نامبرده که با ضربات ناشی از شیء نوک تیز در پشت ، قفسه سینه ، پهلوها و چانه مورد ضرب و جرح قرار گرفته بود به علت خونریزی شدید قبل از انتقال به بیمارستان جان باخت.

 

سرهنگ محمدپور،خاطر نشان کرد:پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه محل وقوع قتل،کارآگاهان اقدامات پلیسی را برای شناسایی و دستگیری عامل قتل آغاز کردند.

 

وی تصریح کرد:در ادامه تحقیقات پلیسی ماموران به فردی به نام ” رضا – م”داماد مقتول مظنون شده و ضمن هماهنگی با مرجع قضائی،در اقدامی عملیاتی و غافلگیرانه،در کمتر از یک ساعت متهم را به همراه آلات جرم که در خانه مادر خود مخفی شده بود دستگیر کردند.

 

سرهنگ محمدپور در ادامه،اظهار داشت: متهم که منکر ارتکاب قتل برادر همسر خود شده بود، درادامه تحقیقات و بازجویی های فنی و تخصصی به قتل اعتراف کرد.

 

محمدپور در خاتمه گفت: متهم علت ارتکاب به این جنایت را اختلافات خانوادگی با خانواده همسر خود عنوان کرد و پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.