باقری با اشاره به کشاورزی بودن و روستاهای زیاد شهرستان درخواست کرد اداره آب شرق مازندران در نکا مستقر شود.

اداره شرق مازندران در شهرستان نکا استقرار یابد

 

 

به گزارش شرق پرس محمدعلی باقری در گفت‌وگو با تسنیم اظهار داشت: برای پیشبرد سریع برنامه‌های اجتماعی، اقتصادی، عمرانی، بهداشتی، فرهنگی، آموزشی و سایر امور رفاهی از طریق همکاری مردم اقدامات خوبی صورت گرفته است.

 

 

 

وی افزود: برای تحقق اهداف بزرگ در شهر و یا منطقه، نیازمند همت و تلاش  واقعی بوده که باید مدیریت جهادی را سرلوحه کار خود قرار دهیم.

 

 

باقری بیان کرد: شوراها و شهرداری در کنار مردم, بهترین نیروهایی هستند که می‌توانند مسئولان را در رسیدن به اهداف یاری کنند.

 

 

وی افزود: با نظارت بر پروژه‌های نیمه‌کاره، تلاش می‌کنیم  با تسریع در روند اداری، این  طرح‌ها هرچه سریع‌تر به پایان  برسد.

 

 

رئیس شورای شهرستان نکا گفت: فاز نخست و دوم جاده نیروگاه نکا به  پایان رسیده و فاز سوم و چهارم  آن با پیشرفت خوبی در حال اجراست.

 

 

وی افزود: یکی از بحث‌های مهم که در حال پیگیری هستیم، استقرار ساختمان امور آب در نکا بوده که هنوز افتتاح  نشده  است.

 

 

باقری افزود: با توجه  به  اینکه نکا, شهرستانی کشاورزی و روستانشین بوده, متاسفانه کشاورزان برای اخذ پروانه کشاورزی و یا حفرچاه به  شهرستان‌های ساری و بهشهر مراجعه می‌کنند که در این زمینه مسئولان به ویژه آب منطقه ای استان باید هر چه سریع‌تر با توجه با اتمام ساخت این اداره به تمرکز اداری آن اقدام کنند.

 

 

وی تصریح کرد: طبق فرمایشات مقام معظم رهبری مبنی بر همدلی و همزبانی, باید  شورا و شهرداری با همکاری و حضور مردم در جهت انجام موفق‌تر  طرح‌ها و پیشرفت و آبادانی شهرستان و منطقه گام بردارند.