به نظر می آید دعوت های گزینشی از رسانه ها در نشست های خبری مسئولان تبدیل به اپیدمی شده و این روزها شورای شهر ساری در این موضوع نقش پر رنگی دارد! جایی که باید در اطلاع رسانی شفاف و دقیق الگو باشد اما...

شورای شهر ساری ادامه سیاست های دعوت گزینشی در نشست های خبری شورای شهر

 

به گزارش شرق پرس(شرق مازندران) حالا دیگر واضح و روشن است که یکی از بزرگ ترین نقاط ضعف شورای چهارم شهر ساری ، فقدان اطلاع رسانی مناسب است و این مهم با جلسه اخیر باصطلاح خبری رئیس این شورا که بصورت گزینشی برگزار شد نمایان تر شد.

 

متاسفانه در طول فعالیت شورای چهارم در شهر ساری روابط حسنه ای میان بسیاری از رسانه ها و این شورا حاکم نبوده و اساسا باید این دوره را از نظر اطلاع رسانی ( که موضوع این نوشتار است ) از ضعیف ترین دوره ها دانست.

 

دعوت گزینشی از رسانه ها در نشست باصطلاح خبری رئیس شورا نشان داد که « پاشنه همچنان بر همان در می چرخد » و تذکرات دلسوزانه اهالی رسانه به اعضای شورا  که برخی از آنان ادعای رسانه ای بودن نیز دارند فایده ای ندارد و همچنان قرار نیست در حوزه اطلاع رسانی تحول خاصی در این شورا صورت پذیرد.

 

از سویی این شائبه بوجود می آید که اعضای شورا با مهندسی خاص ترکیب جلسه خبری ، مانع از حضور بسیاری از رسانه ها شده و از سئولاتی که این روزها در خصوص عملکرد شورای چهارم در جامعه وجود دارد فرار می کنند ، در حالی که این تنها پاک کردن صورت مسئله قلمداد می شود و نمی توان با این شیوه به انتقادات پاسخ داد و منتقدانی که شاید غیرمنصفانه نیز نقد کنند نیز بر انتقادات خود می افزایند و این به نفع اعضای شورا نخواهد بود.

 

هر چند  خوشبختانه شهرداری ساری در حوزه اطلاع رسانی از شادابی لازم برخوردار است و اخبار لحظه به لحظه برای رسانه ها ارسال می شود ، اما اطلاع رسانی درمحاق « شورای شهر ساری » نگران کننده است.

شمال نیوز نوشت: به هر روی  به اعضای شورای شهر ساری توصیه می کنیم از برخوردهای سلیقه ای با رسانه ها پرهیز نموده و زمینه را برای اطلاع رسانی صحیح همه رسانه ها فراهم نمایند.