در شب اجرای ارکستر ملی در ساری توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد مازندران از مقام هنری استاد محمدرضا اسحاقی نوازنده و هنرمند پیشکسوت موسیقی مازندران قدردانی میشود...

از استاد محمدرضا اسحاقی در اجرای ارکستر ملی در ساری تقدیر می شود

 

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) نوای سازهای نوازندگان برجسته ایران در شب تابستانی خیابان فرهنگ ساری به صدا در می آید تا احساس ناب موسیقی ایرانی را در مرداد مازندران به علاقمندان هدیه کند.

 

 دستان هنرمند استاد فریدون شهبازیان و صدای دلربای محمد اصفهانی سوار بر امواج خوش صدای سازهای ارکسترملی ایران،شب خاطره انگیزی را برای مازندرانی ها رقم خواهند زد.

 

ارکستر ملی ایران به رهبری فریدون شهبازیان پنجشنبه پنجم مرداد ماه با حضور در شهر ساری تازه ترین کنسرت خود را به خوانندگی محمد اصفهانی برگزار می کند.

 

در این کنسرت موسیقایی علاوه بر اجرای قطعاتی که طی کنسرت های قبل برای علاقه مندان با صدای محمد اصفهانی خوانده شد چند قطعه مازندرانی نیز به علاقه مندان ارائه خواهد شد. این در حالی است با هماهنگی های انجام گرفته قرار بر این است که توسط اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران از مقام هنری استاد محمدرضا اسحاقی نوازنده و هنرمند پیشکسوت موسیقی مازندران قدردانی شود.

 

ارکستر ملی ایران که اجرای برنامه در مراکز استان‌ها را در دستور کار دارد، با همکاری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران و بنیاد رودکی، نخستین اجرای خود را در تاریخ مازندران تقدیم به مردم فرهنگ دوست این سامان می کند.

 

به گزارش ایسنا, یکی از اهداف بنیاد رودکی که وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی هم بر آن تاکید ویژه داشته، توسعه فعالیت‌های هنری و ایجاد فرصت مناسب برای علاقه‌مندان به موسیقی در سایر استان‌ها برای بهره‌گیری از این هنر است. به همین منظور، بنیاد رودکی تور اجرای استانی این ارکسترها را در دستور کار خود قرار داده است.