با پایان انتخابات 7 اسفند و مشخص شدن چند نماینده در حوزه های انتخابیه حساس استان مازندران, زمزمه های چند تغییر به گوش می رسد که مهم ترین آن گویا تغییر استاندار مازندران است.

از تغییر دو مدیرکل تا تغییر در استانداری مازندران

 

 

 

به گزارش شرق پرس در روزهای گذشته به ویژه پس از پایان انتخابات ۷ اسفند بار دیگر زمزمه‎هایی از تغییر مدیران در مازندران توسط کسانی بیان می‎شود که با بدنه دولت یا حامیان جریان اعتدال غریبه نیستند.

 

 

اخیرا در محافل سیاسی استان صحبت‎هایی از تغییر دو مدیرکل یا رئیس سازمان به گوش می‎رسد که شنیده شده پای دو نماینده مجلس در ایجاد تغییرات یا تعیین جایگزین‎های احتمالی آنان در میان است.

 

 

از طرفی شایعه میدان‎داری یکی از مدیران حوزه استانداری در تلاش برای تغییر در سکان نمایندگی عالی دولت در استان؛ جای بسی تعجب دارد، چه اینکه وی به تازگی موفق به ورود به حلقه مدیران ساختمان سفید شده است.

 

 

البته شایعات و تلاش‎ها برای تغییر استاندار مازندران مربوط به امروز و دیروز نیست چراکه از همان نخستین هفته‎های صدارت ربیع فلاح در مازندران این حرفها و زمزمه هویدا شد اما رفت وآمدهای برخی به تهران ره به جایی نبرد.

 

 

این دفعه اما گویی یکی از چهره‎های شورا نشین در مرکز مازندران نام خود را کاندیدای مدیریت بر سازمانی کرده که شایعه تغییر مدیر در آن پیچیده است و در این راه دست حمایت یک نماینده جدید دیده شده است،باید منتظر ماند و دید آیا وزرای مطبوع تن به این تغییرات خواهند داد یا خیر.

 

 

 

 

 

 

تابناک مازندران