حسن‌نژاد سورکی که از انتصابش در پست مدیر کلی سیاسی و انتخابات استانداری مازندران زمانی زیادی نمی گذرد, از مدیران توانمند استانداری است که تاکنون کارنامه خوبی از خود برجای گذاشته ولی علت استعفای او هنوز مشخص نیست.

خداحافظی حسین حسن نژاد از مدیرکلی سیاسی و انتخابات استانداری مازندران ! ؟ به گزارش شرق پرس طبق اخبار منتشر شده رسانه های محلی، حسین حسن‌نژاد مدیر کل سیاسی و انتخابات از استانداری مازندران خواهد رفت.

بنا بر اخبار واصله حسن نژاد قرار است به عنوان مدیرکل پست یکی از استان های کشور جابه جا شود. ظاهرا این تصمیم شخصی حسن‌نژاد است که استانداری مازندران نیز مخالفتی با آن ندارد.

حسن‌نژاد سورکی که از انتصابش در پست مدیر کل سیاسی و انتخابات زمانی زیادی نمی گذرد, از مدیران توانمند استانداری است که تاکنون کارنامه خوبی از خود برجای گذاشته ولی علت استعفای او هنوز مشخص نیست.

پس از انفعال استانداری مازندران در تغییر برخی مدیران و فرمانداران، اینبار خروج حسن‌نژاد از مجموعه ضربه بزرگی بر پیکره استانداری خواهد بود و ضعف را بیش از پیش نمایان خواهد ساخت.

مازندمجلس نوشت: حال سوال اینجاست ، چه چیز حسن نژاد را به کوچ از مهمترین اداره کل استانداری به مدیریت پست در استانی دیگر که به لحاظ جایگاه در افکار عمومی پایین تر به نظر میرسد راضی نموده است؟