با تائید خبر استعفای مدیرعامل 3 بانک گفته می شود؛ اسماعیل لله گانی از بانک صادرات، سیامک دولتی از بانک قرض الحسنه مهر ایران و علی رستگار از بانک ملت استفا داده اند .

استعفای مدیرعامل 3 بانک تائید شد / استعفا و انتصاب های جدید در راه است؟

 

 

 

به گزارش شرق پرس  منابع رسمی از استعفای ۳ مدیرعامل بانکی در پی جنجنال فیش های حقوقی مدیران خبر می دهند . البته تاکنون به طور رسمی استعفای سه مدیر بانکی  اعلام نشده است، اما آنگونه که منابع مطلع اعلام کردند, مدیر عاملان بانکهای صادرات، ملت و قرض الحسنه مهر ایران از سمت خود استعفا داده اند و استعفایشان مورد پذیرش قرار گرفت.

 

 

دومینوی استعفای مدیران با استعفای اسماعیل لله گانی از بانک صادرات، سیامک دولتی از بانک مهر قرض الحسنه مهر ایران و علی رستگار از بانک ملت آغاز شد و باید دید این روند ادامه خواهد داشت یا خیر.

 

  پس از انتشار خبر استعفا ها مدیران عنوان می شود که با رفتن این افراد، اخلاقی به بانک ملت، زراعتی به صادرات و اکبری به مهر ایران خواهند رفت و جایگزین مدیران عامل قبلی خواهند شد.

 

یک مقام آگاه اعلام کرد که تغییر مدیران بانکها بخاطر دریافت حقوق و وام های نامتعارف بوده و در گام نخست مدیران چهار بانک رفاه، ملت، صادرات و قرض الحسنه مهر ایران تغییر کردند.

البته گفته می شود قرار بود مدیر بانک تجارت نیز تغییر کند که فعلا این مسئله به تعویق افتاده است.

 

از سوی دیگر امروز و در آستانه برکناری مدیرعامل بانک صادرات متن استعفای  وی نیز منتشر شد.

 

بانک صادرات در حالی متن استعفای دواطلبانه مدیرعامل این بانک را بعد از برکناری او منتشر کرد که تاریخ این استعفا به سه روز پیش باز می گردد و در آن لـله گانی گفته کلیه پرداختها به کارکنان، مدیران و اینجانب کاملاً در چارچوب ضوابط و مقررات حاکم محقق شده است.

 

در قسمتی از این استعفا نامه آمده است:

 

علیرغم کسب توفیقات در طول مدت کوتاه حضور در بانک صادرات ایران با توجه به فضای ایجاد شده در رسانه های کشور درخصوص پرداختهای بالا به مدیران صرفاً به احترام مردم عزیز کشور و تنویر افکار عمومی و به دلیل اینکه بنده همواره خود را سرباز وفادار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و این ملت می دانم.خواهشمند است با استعفای داوطلبانه اینجانب موافقت فرمائید.

پس از فرمایشات مقام معظم رهبری درباره برخورد با مدیران فیش های حقوقی نجومی, رئیس جمهور نیز از اقدام قاطع و بدون تعارف دولت با مدیران متخلف سخن گفته بود.

 

به نظر می آید با توجه به وقایع و جنجنال های اخیر باید منتظر استعفاها و انتصاب های جدیدی در دولت باشیم.