پس از برکناری های اخیر در استانداری مازندران شایعات مربوط به استعفای دو معاون ربیع فلاح در رسانه ها منتشر شد که دکتر یونسی معاون سیاسی امنیتی, این خبر را تکذیب کرد و گفت: مشغول فعالیت هستم.

دکتر یونسی استعفا نداده ام

 

 

به گزارش شرق پرس انتشار اخبار مربوط به برکناری ها در استانداری مازندران نه تنها در رسانه های مازندران بلکه در رسانه های سراسری نیز موجی از خبرسازی ها را در پی داشت و مانند یک شوک بر ساختار سیاسی مازندران بود.

 

 

 

پس از برکناری حسن نژاد مدیر کل سیاسی استانداری مازندران که همزمان بود با تعطیلات عاشورا, گمانه زنی ها از استعفای دو معاونت در استانداری شدت گرفت. یکی از این شایعات مربوط به استعفای دکتر یونسی معاون سیاسی امنیتی بود که اتفاقاً وی نیز مانند حسن نژاد از مدیران شرق مازندران به حساب می آید, اما اخیراً دکتر یونسی در گفتگو با یکی از خبرگزاری ها خبر استعفایش را تکذیب کرد و گفت: مشغول فعالیت هستم.

 

البته چند ماه قبل از برکناری حسن نژاد نیز شایعاتی درباره استعفای وی در رسانه ها جریان داشت که تکذیب شده بود و سرانجام وی اخیراً با حکم استاندار مازندران از سمتش برکنار شد.

 

 

همچنین احمد مظفری مدیرکل روابط عمومی استانداری مازندران خبر استعفای معاون منابع انسانی استاندار مازندران را رد کرد و گفت: حسن خیریان پور در سمتش مشغول فعالیت است.

 

 

همچنین در روز جاری، مرتضی ناصحی به‌عنوان سرپرست اداره کل مالی واداری استانداری مازندران و فرهاد عسگری به‌عنوان سرپرست اداره کل شهری و شوراهای استانداری مازندران منصوب‌شدند.