غلامی با تشکر از حضور گسترده اقشار مختلف مردم در مراسم استقبال شهدای گمنام گفت: حضور شهدای غواص در شهرستان نکا، استقبال بی نظیر مردم و ثبت وقایع از سوی خبرنگاران، اثری ماندگار از حماسه آفرینی مردم این دیار است.

 

 

 

به گزارش شرق پرس محمدرضا غلامی رییس شورای شهر نکا، دوشنبه شب در این مراسم با بزرگداشت نام و یاد شهدای غواص گفت: حضور شهدای غواص در شهرستان نکا، استقبال بی نظیر مردم و ثبت وقایع از سوی خبرنگاران، اثری ماندگار از حماسه آفرینی مردم این دیار است.

 

وی با بیان اینکه خبرنگاران با اطلاع رسانی به موقع و درست، نقش بسزایی در این حضور مردم به همراه مسوولان داشتند یادآور شد: مردم ما از قشرهای مختلف با حضور در مراسم بی نظیر استقبال و تشییع شهدای غواص، نشان دادند که فرهنگ ایثار و شهادت روز به روز در وجود آنها زنده تر و پایدارتر خواهد ماند.

 

 

shora-neka90

 

 

رییس شورای شهر نکا همچنین با گرامیداشت ۱۷ مرداد ماه روز خبرنگار، بر اطلاع رسانی درست و به موقع خبر توسط خبرنگاران تاکید کرد و گفت: حضور خبرنگاران در سرما و گرما هم پای مسوولان جای قدردانی دارد که باید توسط مسئولان دیده شده و قدردانی شود.

 

غلامی افزود: ایجاد امنیت رفاهی و شغلی و همچنین بیمه خبرنگاران از جمله دغدغه های این قشر از جامعه است که امیدواریم با همراهی و کمک مسوولان در رفع مشکلات خبرنگاران تلاش بیشتری انجام شود.

 

وی گفت: اتحاد ، همدلی و انسجام در جامعه خبری از مسائل مهمی است که باید مورد توجه قرار گرفته و خبرنگاران بدون حب و بغض به رفع مشکلات جامعه پرداخته و در رفع مشکلات گام بردارند و در این راستا، مسوولان نیز با همراهی و همزبانی، کمک کار آنان باشند.

 

در این آیین، خبرنگاران نیز به بیان مشکلات خود پرداختند و فراهم نبودن زیرساخت های لازم برای ارائه خبر مناسب، مشکلات اینترنتی، افزایش ارتباط و همفکری بین مدیران و خبرنگاران، ارائه امکانات و تجهیزات به خبرنگاران و همچنین در اختیار قرار دادن اتاق فکر به خبرنگاران، از جمله خواسته های خبرنگاران بود.

 

در این آیین، از خبرنگاران شهرستان نکا با اهدای لوح تقدیر و جوایز، تجلیل شد.

 

 

 

 

ایرنا