قرار است شفر 67 ساله تا پایان فصل هدایت استقلال را بر عهده بگیرد و در پایان فصل در مورد ادامه همکاری با وی تصمیم گرفته شود.

استقلال بالاخره با مربی آلمانی به توافق رسید

 

بعد از پایان نشست امروز کمیته فنی باشگاه استقلال، شفر  به عنوان سرمربی تیم استقلال معرفی شد.

 

 
جلسه کمیته فنی باشگاه استقلال در راستای انتخاب سرمربی جدید این تیم عصر امروز برگزار شد. اعضای هیئت مدیره پس از بررسی گزینه‌های مختلف سرانجام رای به حضور وینفرد شفر آلمانی در استقلال دادند تا این مربی به عنوان سرمربی جدید آبی‌پوشان انتخاب شود.
 
 
وی قرار است امشب وارد تهران شود و این در حالی است که سایت باشگاه استقلال هنوز این موضوع را به طور رسمی اعلام نکرده است.سهراب بختیاری زاده گزینه دستیاری این سرمربی آلمانی است. قرار است این مربی کهنه‌کار فردا بر سر تمرینات آبی‌پوشان حاضر شود.
 
 
قرار است شفر ۶۷ ساله تا پایان فصل هدایت آبی پوشان را بر عهده بگیرد و در پایان فصل در مورد ادامه همکاری با وی تصمیم گرفته شود. شفر پیش از این هدایت تیم‌های باشگاهی کارلسروهه و اشتوتگارت آلمان، الاهلی و العین امارات و باکو آذربایجان را دارد. این سرمربی همچنین در رده ملی هدایت تیم‌هایی مانند کامرون، تایلند و جامائیکا را در کارنامه دارد. تیم ملی جامائیکا آخرین تیمی بوده که شفر هدایت آن را بر عهده داشته است.
 
قهرمانی جام ملت‌های آفریقا در سال ۲۰۰۲ با تیم ملی فوتبال کامرون و نایب قهرمانی در جام ملت‌های کونکاکاف در سال ۲۰۱۴ با تیم ملی فوتبال جامائیکا از افتخارات این مربی آلمانی است./تابناک