هتل گران ملیا قو قرار است اواخر سال 2017 در ساحل دریای خزر با سرمایه گذاری اسپانیا افتتاح شود و به مقصد محبوب گردشگری برای ایرانی ها، روس ها و ترک ها تبدیل شود.

اسپانیا در سواحل خزر هتل می سازد

 

 

شرق پرس:  گروه بین المللی هتل های زنجیره ای ملیای اسپانیا قصد دارد سال آینده یک هتل بزرگ در ایران افتتاح کند.

 

 

 

این جدیدترین نشانه از افزایش اشتیاق شرکت های بین المللی به حضور در صنعت گردشگری ایران پس از لغو تحریم هاست.روزنامه وال استریت ژورنال به نقل از مقامات شرکت ملیا نوشت، این هتل ۳۱۹ اتاقی در یک منطقه تفریحی محبوب در شمال ایران احداث شده است. گابریل اسکارر، مدیر اجرایی ملیا هتلز که اداره بیش از ۳۵۰ هتل در ۳۵ کشور جهان را بر عهده دار گفت: «ما معتقدیم پتانسیل عظیمی (در ایران) وجود دارد.»

 

اسکارر گفت، پتانسیل موجود در بازار هتلداری ایران بسیار عظیم تر از آن است که بتوان آن را نادیده گرفت. «ما تلاش می کنیم یک پیشگام در این بازار باشیم… ما در کوبا ۲۵ سال قبل کار را شروع کردیم. اکنون قصد داریم همان کار را در ایران انجام دهیم.»

 

«آنجا جایی است که ما می توانیم گردشگران بین المللی را جذب کنیم.»

 

هتل گران ملیا قو قرار است اواخر سال ۲۰۱۷ در ساحل دریای خزر افتتاح شود و به مقصد محبوب گردشگری برای ایرانی ها، روس ها و ترک ها تبدیل شود. این هتل شامل ۷ رستوران، ۲ استخر شنا و یک مرکز اب درمانی خواهد بود.

 

گروه ملیا تنها اداره این هتل را بر عهده نخواهد داشت و سرمایه گذاری برای ساخت توسط خود شرکت توسط سرمایه گذاران ایرانی صورت گرفته است.

 

کارشناسان معتقدند، بازار مهمانداری ایران می تواند یکی از بخش هایی باشد که از هجوم بنگاه های اقتصادی و گردشگران به ایران در دوره پسا تحریم منتفع شود.

 

تاکنون چند برند هتل های زنجیره ای دنیا طرح های مختلفی را برای ساخت و اداره هتل هایی در ایران اعلام کرده اند. مقامات ایرانی می گویند قصد دارند تعداد گردشگران خارجی را از ۵ میلیون فعلی تا سال ۲۰۲۵ به ۲۰ میلیون نفر برسانند.

 

 

 

 

 تسنیم