ظریف وزیر خارجه کشورمان در جدیدترین اظهارات انتخاباتی خود گفت: خدا پدر این مردم را بیامرزد که باعث خوشحالی همه جناح‌ها شدند.

اظهارات انتخاباتی ظریف: خدا پدر مردم را بیامرزد که باعث خوشحالی همه جناح‌ها شدند

 

 

به گزارش شرق پرس دکتر ظریف وزیر خارجه کشورمان در اظهارات جدیدش نکات جالبی درباره انتخابات ۷ اسفند گفت. خلاصه اظهارات وی که خبرانلاین منتشر کرد در ادامه می آید:

 

–  حضور پرمعنا و پرمغز مردم در انتخابات ٧ اسفند موجب اجرای با قدرت و با صلابت برجام در جهت توسعه اقتصادی برمبنای سیاست های اقتصاد مقاومتی است.

 

– اگر حضور ٧٣ درصدی مردم در انتخابات سال ٩٢ هم نبود کسی این امکان را برای ما فراهم نمی کرد که بتوانیم با اقتدار مذاکره کنیم.

 

– مردم در حمایت و حضور کم نگذاشته اند. حضور عظیم و گسترده مردم در انتخابات ٧ اسفند نشاندهنده عزم جدی مردم بود که اجازه ندهند هیچ تلاشی انهارا إز حضور در پای صندوق های رأی بازدارد.

– حضور مردم در این انتخابات پرمعنی و پر مغز بود و ما می‌توانیم با قدرت و صلابت با اجرای برجام در جهت توسعه اقتصادی کشور در راستای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی حرکت کنیم.

 

-من اکنون خوشحال هستم که هر روزنامه ای را در داخل کشور می خوانم از انتخابات اعلام پیروزی می‌کنند و خوشحال هستند . امروز همه جناح های کشور خوشحال هستند.

 

-خدا پدر این مردم را بیامرزد که باعث خوشحالی همه جناح‌ها شدند.