مجتبی نظری وکیل مدافع سازمان در خصوص حکم صادره اظهارکرد: این حکم مربوط به عدم تمکین مرتضوی به قانون و آرای صادره از سوی دیوان عدالت اداری مبنی بر عدم صلاحیت نام برده جهت تصدی سمت مدیر عاملی سازمان تأمین اجتماعی است.

mortazavi16

 

 

شرق پرس: وکیل سازمان تأمین اجتماعی گفت:حکم صادره برای مرتضوی را متناسب با جرم او نمی دانیم.
 
 
 

وی در خصوص اخبار منتشره مبنی بر رضایت این سازمان از حکم صادره اعلام داشت : ضمن تشکر از زحمات مجموعه قوه قضاییه به خصوص قضات شعبه صادره کننده رأی، سازمان تأمین اجتماعی به عنوان شاکی، حکم صادره را متناسب با تخلفات و جرائم ارتکابی از سوی سعید مرتضوی در ایام تصدی سمت مدیر عاملی سازمان تأمین اجتماعی نمی داند و در مهلت قانونی به آن اعتراض خواهد کرد.

 

 

 خبرآنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان تامین اجتماعی نوشت: مجتبی نظری وکیل مدافع سازمان در خصوص حکم صادره اظهارکرد: این حکم مربوط به عدم تمکین مرتضوی به قانون و آرای صادره از سوی دیوان عدالت اداری مبنی بر عدم صلاحیت نام برده جهت تصدی سمت مدیر عاملی سازمان تأمین اجتماعی است.

 

 

او گفت: از نظر این سازمان، کل ایام تصدی نامبرده باید مورد حکم قرار می گرفت و  تمام حقوق و مزایای نامبرده مسترد می گشت اما رأی صادره فقط بخشی از ایام تصدی را موضوع حکم قرار داده است.

 

نظری ادامه داد: با عنایت به اینکه از ابتدا نامبرده فاقد شرایط قانونی جهت تصدی سمت مدیر عاملی سازمان تأمین اجتماعی بوده و در ایام مذکور تصرفات مالی متعددی را صورت داده است؛ لذا باید موضوع حکم قرار می گرفت. به همین جهت حکم صادره را متناسب با جرائم ارتکابی نمی دانیم و ضمن اعتراض به حکم صادره، از مرجع تجدید نظر، صدور حکم متناسب را درخواست خواهیم کرد.