یکی از بردگان جنسی داعش گفت: «هر روز، من باید یک قرص (ضد بارداری) مقابل وی (مرد داعشی) بخورم. او ماهانه یک بسته قرص به من می‌داد. زمانی که قرص‌ها تمام می‌شد، وی آنها را (با بسته‌ای دیگر) جایگزین می‌کرد.

 

 

 

شرق پرس: نتایج یک گزارش حاکی است داعش با روش‌های مختلف اجباری کنترل زاد و ولد، مانع از بارداری بردگان جنسی می شود تا امکان سوء استفاده بیشتر تروریست‌ها فراهم شود.

 

 براساس گزارشی که روز شنبه در نشریه نیویورک تایمز منتشر شد، این گروه تکفیری از روش‌های «پیشگیری از بارداری خوراکی و تزریقی و گاهی هر دو» استفاده می‌کند تا اطمینان حاصل کند که بردگان جنسی باردار نمی‌شوند و دیگر تروریست‌ها نیز بتوانند از آنان سوء استفاده کنند.

 

این گزارش می‌افزاید: «در یک نمونه، یک زن مجبور به سقط جنین شد تا برای رابطه جنسی در دسترس (تروریست‌ها) قرار گیرد و دیگران نیز بارها مجبور به همین کار شده‌اند.»

 

یکی از بردگان جنسی داعش گفت: «هر روز، من باید یک قرص (ضد بارداری) مقابل وی (مرد داعشی) بخورم. او ماهانه یک بسته قرص به من می‌داد. زمانی که قرص‌ها تمام می‌شد، وی آنها را (با بسته‌ای دیگر) جایگزین می‌کرد. زمانی که به یک مرد دیگر فروخته شدم، بسته قرص‌ها نیز با من همراه بود.»

 

یک برده جنسی دیگر گفت زمانی که برای سومین بار فروخته شده، مجبور به تزریق داروی ضد بارداری شده است.

 

این تروریست به این برده جنسی گفته است دلیل این تزریق این است که «اطمینان حاصل کنم باردار نمی‌شوی.»

 

 این گزارش همچنین به شواهدی از آزمایشات انجام شده توسط یک متخصص بیماری‌های زنان اشاره می کند. در این گزارش آمده است که آزمایشاتی روی بیش از ۷۰۰ زن ایزدی که از اسارت داعش فرار کرده و به درمانگاه سازمان ملل در عراق رسیده‌اند، انجام شده است.

 

دکتر نزار عصمت طیب گفت تنها ۵ درصد زنان متواری شده در دوره بردگی جنسی باردار شده‌اند.

 

وی گفت: «ما انتظار داشتیم (میزان بارداری این زنان) بسیار بیشتر باشد.»

 

تا پایان سال ۲۰۱۵، حدود ۵ هزار زن ایزدی در اسارت داعش به سر می‌بردند که بسیاری از آنان مجبور به بردگی جنسی شده بودند. سازمان ملل و بسیاری از گروه‌های حامی حقوق بشر می‌گویند تکفیری‌ها به صورت نظام‌مند هزاران زن و دختر حتی ۱۲ ساله را ربوده و مورد تجاوز جنسی قرار داده‌اند.

 

تاکنون شمار زیادی از بردگان جنسی موفق به فرار و بازگو کردن داستان تلخ زندگی خود شده‌اند اما همچنان هزاران برده جنسی دیگر در اسارت داعش به سر می‌برند./پرس تی وی