مهدوی هدف از این حرکت دوچرخه‎سواران میاندورودی را تجدید بیعت با آرمان‎های انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری همچنین ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی دانست که در سال‎های گذشته با سفرهای معنوی انجام شده سهم بسزایی در ترویج این مفاهیم و ارزش‎ها داشته‎اند.

 اعزام 15 دوچرخه سوار میاندورودی به حرم مطهر امام(ره)

 

به گزارش شرق پرس مختار مهدوی امروز در گفت‎وگو با فارس در شهرستان میاندورود با اشاره به در پیش بودن سالگرد ارتحال ملکوتی امام راحل و ضرورت مشارکت همه اقشار جامعه در این مراسم ملی گفت: امسال نیز همانند سال‎های گذشته ۱۵ نفر از دوچرخه‎سواران میاندورودی به مرقد مطهر حضرت امام (ره) اعزام شدند.

 

 

وی اظهار کرد: این دوچرخه‎سواران از اهالی روستای حلم‌سر در بخش گهرباران میاندورود هستند که هر سال در مناسبت‎های مختلف به صورت برنامه‎ریزی شده و مدون سفرهایی را به مشهد مقدس، بارگاه امام راحل و در مواردی نیز سفر به کربلای معلا را انجام می‎دهند.

 

 

 

 مدیر ورزش و جوانان میاندورود هدف از این حرکت دوچرخه‎سواران میاندورودی را تجدید بیعت با آرمان‎های انقلاب اسلامی و امام راحل و مقام معظم رهبری همچنین ترویج فرهنگ ورزش و سلامتی دانست که در سال‎های گذشته با سفرهای معنوی انجام شده سهم بسزایی در ترویج این مفاهیم و ارزش‎ها داشته‎اند.

 

مهدوی عنوان کرد: سفر دوچرخه‎سواران میاندورودی از ساعت ۱۰ صبح امروز از مقابل فرمانداری میاندورود با همراهی فرماندار و مسئولان شهرستانی آغاز و پس از رسیدن به مرکز استان با استقبال و بدرقه شایسته مدیرکل ورزش و جوانان مازندران به مقصد بارگاه امام راحل آغاز شده است.

 

وی در پایان متذکر شد: دوچرخه‎سواران میاندورودی پس از دو روز رکاب زدن مسافت بیش از ۳۰۰ کیلومتری میاندورود تا مرقد امام را طی می‎کنند و به نمایندگی از جامعه ورزشی میاندورود و مازندران در این مراسم معنوی و ملی حضور می‌یابند./فارس