توکلی گفت: گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی تعداد 10 هزار و 193 نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال 94 از ساعت 20 امروز چهارشنبه 28 مرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد

ارم شرق پرس

 

 

شرق پرس: مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اسامی تعداد ۱۰ هزار و ۱۹۳ نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری (PHD) نیمه متمرکز سال ۹۴ ساعت ۲۰ امروز بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد.
 
 

حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با  فارس، گفت: براساس برنامه زمانی پیش بینی شده فهرست اسامی تعداد ۱۰ هزار و ۱۹۳ نفر پذیرفته شدگان نهایی آزمون ورودی دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۴ از ساعت ۲۰ امروز چهارشنبه ۲۸ مرداد بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد که از این تعداد، ۴ هزار و ۴۱۴ نفر زن و ۵ هزار و ۷۷۹ نفر مرد هستند. یعنی ۴۳.۳۰ درصد پذیرفته شدگان زن و ۵۶.۷۰ درصد مرد هستند.

 

وی افزود: تمام پذیرفته شدگان مذکور ضرورت دارد بر اساس مفاد اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی آنها بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد ضمن مراجعه به پایگاه اطلاع‌رسانی دانشگا‌ه‌ها و مؤسسات آموزش عالی ذیربط و کسب اطلاع از برنامه زمانی اعلام شده مربوط به هر کدرشته محل، در زمان مقرر برای ثبت‌نام و سایر مراحل پذیرش به نشانی مشخص شده مراجعه کنند و برای اطلاع از مدارکی که علاوه بر مدارک مندرج در اطلاعیه‌ سازمان سنجش باید آماده کنند می‌توانند به سایت دانشگاه مورد نظر مراجعه کنند.

 

به گفته مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور، در صورت نبودن برنامه زمانی خاص در پایگاه اطلاع رسانی دانشگاه یا موسسه، پذیرفته‌شدگان باید در یکی از روزهای شنبه ۳۱ مرداد ، یکشنبه اول شهریور یا دوشنبه دوم شهریور با توجه به شرایط و ضوابط اعلام شده در اطلاعیه‌ای که به همراه فهرست اسامی بر روی سایت سازمان قرار گرفته برای ثبت نام به دانشگاه یا موسسه آموزشی ذیربط مراجعه کنند.

 

توکلی ادامه داد: با توجه به کنترل‌های متعدد و بررسی‌های انجام شده از صحت نتایج کاملا اطمینان حاصل شده و داوطلبان پس از دریافت کارنامه نهایی نتایج که از روز یکشنبه اول شهریور بر روی سایت سازمان سنجش قرار می‌گیرد می‌توانند در صورتی که منحصرا در رابطه با کد رشته‌های معرفی شده برای مصاحبه یا مندرجات کارنامه سوالی داشته باشند تا پنجشنبه ۳۰ مهرماه منحصرا از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی سازمان سنجش سوال خود را مطرح کنند.

 

به گفته وی اگر داوطلبی اقدام به ارسال نامه پستی و یا مراجعه حضوری کند یا در زمان مشخص از طریق سیستم پاسخگویی اینترنتی عمل نکند به سوال وی ترتیب اثر داده نمی‌شود.