شهردار ساری در مراسم افتتاح از بزرگترین زیرگذر شمال کشور با عذر‌خواهی از مردم به دلیل تاخیر 15 روزه در اجرای این پروژه اظهار کرد: با توجه به مشکلات مالی کشور پروژه‌های بزرگی در ساری به بهره‌برداری رسید.

 

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) مراسم افتتاح بزرگترین پروژه زیرگذر شهری شمال کشور امروز با حضور آیت‌الله طبرسی نماینده ولی فقیه در مازندران، شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ساری و مسئولان استانی و شهرستانی در میدان فرح آباد ساری برگزار شد.

 

مهدی عبوری شهردار ساری با عذر‌خواهی از مردم به دلیل تاخیر ۱۵ روزه در اجرای این پروژه اظهار کرد: با توجه به مشکلات مالی کشور پروژه‌های بزرگی در ساری به بهره‌برداری رسید.


 
وی بیان کرد: چون مردم ساری مثل همیشه قدردان خادمین خود هستند حتما در برنامه‌ای همزمان با ۱۷ ربیع الاول میلاد پیامبر اکرم و امام صادق(ع) این پروژه به صورت رسمی افتتاح می شود.

 

آیت الله طبرسی نیز در این مراسم گفت : عملکرد دوره چهارم شورای اسلامی شهر با حضور شهردار جوان و پرتلاش در مرکز استان رنگ و بوی دیگری گرفته و شهر ساری به توسعه و آبادانی مطلوبی نزدیک شده است.

 

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه در وضعیت کنونی که بودجه کشور برای اجرای فعالیت‌های جاری دچار مشکل شده و پروژه‌های عمرانی با کندی مواجه شده است، تصریح کرد: در این شرایط با مدیریت جهادی شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ساری، پروژه‌های بزرگ یکی از پس دیگری در کلان شهر ساری مرکز مازندران افتتاح و به بهره‌برداری می‌رسد.

 

عکس های بهره برداری از بزرگترین زیرگذر شهری شمال کشور در ساری: