حمیدرضا فضل‌الله‌نژاد گفت: تا هنگامی‌که بحث افزایش نرخ کرایه تاکسی از این مراجع مورد تایید قرار نگیرد افزایش نرخ کرایه تاکسی نخواهیم داشت.

taxxi

 

به گزارش شرق پرس حمیدرضا فضل‌الله‌نژاد در گفت‌وگو با  فارس در ساری، درباره افزایش نرخ کرایه تاکسی در ساری، اظهار کرد: درحال حاضر هیچ‌گونه افزایش نرخ کرایه تاکسی در این شهرستان نداشته‌ایم.

 

 

وی با اشاره به اینکه قبل از عید نوروز موضوع افزایش نرخ کرایه تاکسی در ساری مورد تصویب قرار گرفت، بیان کرد: این موضوع باید از سوی فرمانداری، کمیته انطباق و استانداری مورد تایید قرار گیرد.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری افزود: تا هنگامی‌که بحث افزایش نرخ کرایه تاکسی از این مراجع مورد تایید قرار نگیرد افزایش نرخ کرایه تاکسی نخواهیم داشت.

 

فضل‌الله‌نژاد با بیان اینکه در حال ۳ هزار دستگاه تاکسی در شهرستان ساری درحال خدمت‌رسانی به مردم است، بیان داشت: این تعداد پاسخگوی نیاز شهروندان است.

 

وی درباره وضعیت فرسودگی ناوگان تاکسی شهرستان ساری، اظهار داشت: در حال حاضر ۴۲۰ دستگاه تاکسی فرسوده از سال ۷۲ تا ۸۳ در این شهرستان وجود دارد.

 

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری ساری گفت: ۱۷۳ دستگاه تاکسی فرسوده در سال ۹۳ در نوبت تبدیل بودند که ۳۸ دستگاه تبدیل شده و بقیه نیز در نوبت قرار دارند.