رضا پهلوی فرزند شاه مخلوع در امیدواری مضحک نسبت به درگذشت هاشمی رفسنجانی گفت: با درگذشت رفسنجانی نشانه هایی از شروع تکه تکه شدن حکومت ایران به چشم می خورد...

امیدواری مضحک رضا پهلوی درباره درگذشت هاشمی رفسنجانی

 

پایگاه آمریکایی “بریت بارت” (Breitbart) ضمن مصاحبه با “رضا پهلوی” فرزند شاه مخلوع ایران به انعکاس اظهارات وی پرداخته است. رضا پهلوی در این مصاحبه پیش بینی کرده است که درگذشت مرحوم هاشمی، به سقوط نظام جمهوری اسلامی خواهد انجامید.

در این گزارش به نقل از رضا پهلوی آمده است: «ما می دانیم که حکومت فعلی ایران به صورت داوطلبانه صحنه را ترک نخواهد کرد و به همین علت ما کمپین مقاومت و نافرمانی مدنی را تشکیل داده ایم. ما با افراد زیادی در ایران در تماس هستیم که نماینده دیدگاه های اقشار مختلف هستند.»

 

بریت بارت در ادامه از دیدگاه رضا پهلوی در رابطه با روی کار آمدن ترامپ در آمریکا سئوال کرده و به نقل از او می نویسد: «من فکر می کنم که رئیس جمهور فعلی آمریکا نشان داده است که قصد تضعیف نظام ایران را دارد؛ این دقیقا همان اتفاقی است که ما امیدوار بودیم صورت پذیرد. در حال حاضر نیمی از مردم ایران زیر چهل سال سن دارند و رسانه ها و شبکه های اجتماعی به عنوان ابزاری رایگان برای طلب کردن آزادی در اختیار آن ها قرار دارد.»

 

رضا پهلوی چندی پیش با ارسال نامه ای به ترامپ ضمن تبریک گفتن پیروزی او در انتخابات عنوان کرده بود: «چاره نه جنگ و نه حفظ وضعیت موجود است. بهترین سیاست جهت شکست اسلام سیاسی حمایت از اراده دموکراتیک مردم ایران و آغاز گفت وگوی حقیقی با نیروهای سکولار و دموکرات ایران است.»

  جام نوشت: وی در پایان با اشاره به درگذشت مرحوم هاشمی و تاثیر آن بر آینده انقلاب اسلامی مدعی شده است: «با درگذشت رفسنجانی نشانه هایی از شروع تکه تکه شدن حکومت ایران به چشم می خورد و در نهایت نیز به فروپاشی آن  خواهد انجامید.»