امیر قلعه نویی درباره زمان حضورش در استقلال گفت: بروند و ببینند آن سالی که در 13 بازی جلو می‌افتادیم، اما یا می‌باختیم یا به تساوی می‌رسیدیم، چه اتفاقاتی می‌افتاد...

امیر قلعه نویی از پشت پرده های استقلال گفت

 

امیر قلعه نویی امروز مصاحبه ای با تسنیم انجام داده و در آن بار دیگر به مسایل زمان حضورش در استقلال پرداخته است. 
 
 
 به نظر می رسد قلعه نویی بعد از چندهفته حمله مداوم به فردوسی پور، حالا سراغ بازیکنان سابق خودش رفته است البته در هیچ جا اسمی دققی از شخصی نمی آورد.
 
 
چند سالی است که امیر قلعه‌نویی جام نگرفته، دلیل این مسئله چیست؟
 
 
دو سال آخر حضورم در استقلال خیلی لطمه زد. اتفاقاتی در آن دو سال افتاد که برای مردم روشن شد. بازیکنانی که کم لطفی کرده و بعدها برای مردم مشخص شد چه کسانی بودند. خدا بزرگ است و می‌داند با کم لطفی‌ها چه کار کند.
 
 
از آن بازیکنانی کسی با شما صحبت کرده است؟
 
 
شب گذشته با کریم بوستانی صحبت می‌کردم که تعدادی از آنها گفته‌اند چه اتفاقاتی افتاد. یکی از آنها نیز با من صحبت کرد و مسائلی را عنوان کرد.
 
 
قبول دارید که اتفاقات آن دو سال و ناکامی استقلال، لطمه بزرگی به مربیگری شما زد؟
 
 
من مربی‌ای بودم که از تیم ملی به مس کرمان رفتم که دوره خوب زندگی من بود. عاشق کار کردن هستم و با عشق هم کار می‌کنم. استقلال جایی بود که نهمی، سیزدهمی و دسته سوم آن برای من بود. بی‌پولی‌ها، نداشتن زمین و … برای من بود، البته منتی سر مردم نمی‌گذارم. ۱۲،۱۳ عمل جراحی انجام داده‌ام. اینها را می‌گویم تا بدانید چقدر عاشق کار کردن هستم. مربیگری هم بخش دیگری از کار من است.
دو سال آخر حضورم در استقلال ضربه زد، اما وقتی به تراکتورسازی بازگشتم، مردم متوجه اتفاقات چند سال پیش شدند و حقایق را فهمیدند. الان هم از استقلال دور شده‌ام، اما مردم حقایق را فهمیده‌اند. بروند و ببینند آن سالی که در ۱۳ بازی جلو می‌افتادیم، اما یا می‌باختیم یا به تساوی می‌رسیدیم، چه اتفاقاتی می‌افتاد. مهم این است که پیش خدا وجدان‌مان راحت باشد. مهم این است که وقتی مردم هر جا من را می‌بینند، محبت دارند. روزگار را می‌بینید که برای برخی‌ها چه اتفاقاتی افتاد.