یوسف نژاد گفت: ما برای ایجاد هر شغل در کشور باید 120 تا 170 میلیون تومان هزینه کنیم. این میزان بودجه و منابع در اختیار دولت نیست...

یوسف نژاد : انتخابات در مسیر مناسب حرکت نمی کند

 

به گزارش شرق پرس علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری درباره عملکرد دولت یازدهم گفت: انتخابات در مسیر مناسب حرکت نمی کند.

 

نماینده ساری و میاندورود گفت: ما کشور مسلمان هستیم و همه باید برای خدمت تلاش کنیم و شأن مسوولین و مقامات چیزی جز خدمت گذاری نیست. متاسفانه فضای تبلیغاتی امروز، فضای تهمت، تخریب، سیاه نمایی و زیر سوال بردن اقدامات و فعالیت ها است. در برخی موارد هم کاندیداها دستاوردهای اجتماعی و سیاسی نظام را زیرسوال می برند.

 

عضو هیات رئیسه مجلس ادامه داد: وعده هایی که نامزدهای انتخاباتی می دهند، باید با وظایف رییس جمهوری منطبق باشد. برخی وعده ها در حوزه اختیارات مجلس بوده و جزو وظایف رییس جمهوری نیست. در مورد یارانه‌ها، قانون داریم که از محل ماوالتفاوت قیمت های حامل های انرژی درآمد داشته و آن را در میان اقشار جامعه توزیع کنیم. این براورد از محل حامل های انرژی مثل بنزین، گازوئیل و نفت سفید در حدود ۳۵ هزار میلیارد تومان است و بیش از درآمد برای توزیع یارانه نخواهیم داشت. این قانون نوشته شده و اگر کسی بگوید، من یارانه ها را تغییر می دهم اولا در حوزه اختیارش نیست، ثانیا هرگونه تغییر منجر به افزایش قیمت حامل های انرژی می شود.

وی افزود : ما برای ایجاد هر شغل در کشور باید ۱۲۰ تا ۱۷۰ میلیون تومان هزینه کنیم. این میزان بودجه و منابع در اختیار دولت نیست. وعده ها و شعارها در حد توان کشور نیست و امر قابل قبولی برای وضعیت اقتصادی کشور محسوب نمی شود، همچنین این پول پاشیدن باعث بالا رفتن تورم می‌شود. این وعده ها توقع و انتظارات مردم را بالا می برد و مشکلات اجتماعی را در پی خواهد داشت.

نماینده مردم ساری در پایان گفت: کاندیداها باید از قانون، مصالح و ظرفیت ها در کشور تبعیت کرده و از سیاه نمایی جلوگیری کنند.