علی اصغر یوسف نژاد نماینده مردم ساری و میاندورود با اشاره به اینکه بسیاری از انتصابات مدیران ما غیرمنطقی است، افزود: خیلی از مدیران اصلاً ادبیات ارتباط با مردم را بلد نیستند.

یوسف نژاد در ساری:  انتصابات بسیاری از مدیران ما غیرمنطقی است

 

 

به گزارش شرق پرس علی‌اصغر یوسف‌نژاد در جلسه شورای اداری شهرستان ساری که در فرمانداری ساری برگزار شد با تبریک هفته قوه قضاییه و درود به شهدای هفتم تیر، عملیات رمضان و مدافعان حرم اظهار کرد: با برگزاری این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی فضای جدیدی در امور اجتماعی و سیاسی در استان باز شده است.

 

یوسف‌نژاد مهم‌ترین مسأله استان را ایجاد فضا برای سرمایه‌گذاری عنوان و تأکید کرد: در برخی ادارات بخشی‌نگری وجود دارد و هر کس خودش را می‌بیند و ارائه خدمات به مردم در چرخ دنده اختلافات حذف می‌شود.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه بسیاری از انتصابات مدیران ما غیرمنطقی است، خاطرنشان کرد: خیلی از مدیران اصلاً ادبیات ارتباط با مردم را بلد نیستند و نمی‌خواهند حرف مردم را بشنوند.

 

یوسف‌نژاد با بیان اینکه مدیریت باید آنقدر قوی باشد که مسائل را بهتر ببیند، یادآور شد: من منفی صحبت نمی‌کنم اما بعضی مدیران خیلی انرژی مصرف می‌کنند اما بهره‌وری پایینی دارند.

 

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی با اظهار به اینکه کسی با سابقه غیرمرتبط در جایی قرار گیرد موفق نیست، تأکید کرد: منابع ما محدود بوده و باید با تلاش تمام دستگاه‌های اجرایی مسائل استان را حل کنیم.

 

وی با اشاره به بحث گردشگری شهرستان ساری بیان کرد: گردشگری مسأله‌ای است که از آن مغفول مانده‌ایم و باید مدیریت شهری مورد حمایت قرار گیرد.

 

یوسف‌نژاد با بیان اینکه با اسناد پشتیبان مخالفتم را با انتقال آب دریای خزر اعلام کرده‌ام، افزود: ایجاد منطقه آزاد با جدیت پیگیری می‌شود.

 

 

 

 

 

فارس