رامشگر مربی مازندرانی با اشاره به وضعیت روحی خانواده مهرداد اولادی, انتشار علت مرگ این فوتبالیست به این صورت را شایسته ندانست.

انتقاد مربی مازندرانی از اعلام دلیل مرگ مهرداد اولادی

 

 

به گزارش شرق پرس محمد رامشگر ، اولین مربی مرحوم مهرداد اولادی فوتبالیست تیم های پرسپولیس و ملوان انزلی با انتقاد از بیان علت مرگ این ورزشکار بدین صورت عمومی این نوع اطلاع رسانی را شایسته ندانسته و گفت : مسئولان دراین زمینه می بایست حیثیت این ورزشکار و خانواده اش را لحاظ می کردند.

روز گذشته سخنگوی قوه قضاییه در نشست خبری علت مرگ مهرداد اولادی ورزشکار مازندرانی عضو تیم های فوتبال را به نقل از مستندات پزشکی قانونی مصرف مواد مخدر و مشروبات الکلی اعلام کرد .

 

رامشگر روز دوشنبه درگفت و گو با ایرنا افزود : در حالیکه خانواده مرحوم مهرداد اولادی از مرگ ناگهانی وی شوکه هستند، انعکاس اخبار علت مرگ ، تازه کردن داغ این خانواده است.

 

رامشگر معتقد است که بیان عمومی علت مرگ مهرداد اولادی و رسانه ای شدن آن ، شیوه و روش شایسته ای نیست .

 

وی به حدیثی که در آن گفته شده کیفر نشر گناه بیشتر از خود گناه است اشاره کرد و ادامه داد : اعلام دلیل فوت فردی بدین صورت ، اصلا لازم نبود .

 

رامشگر که توانست در سال های ۱۳۷۹ و ۱۳۸۰ مرحوم مهرداد اولادی را به عنوان فوتبالیست خوب و باتکنیک در قائمشهر کشف و به جامعه فوتبال کشور معرفی بکند ، افزود : این ورزشکار از پرسپولیس قائمشهر فعالیت حرفه ای خود را آغاز کرد و زود پله های ترقی را پیمود .

 

این مربی مازندرانی مرحوم مهرداد اولادی را با این جمله که فوتبالیستی عاشق کار که پله های ترقی را زود پیمود ، توصیف کرد و ادامه داد : پذیرش در تیم های مطرح فوتبال کشور و تیم الشباب امارات نمونه هایی از موفقیت های ورزشی اش بود .