شمشیربند گفت: عده‌ای از کاندیداهای انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر برای جلب نظر مردم بحث انتقال پادگان از داخل محیط شهری را مطرح و وعده می‌دادند.

انتقال پادگان ساری به خارج از شهر مصوبه مجلس شورای اسلامی بود

 

 

 

به گزارش شرق پرس علیجان شمشیربند شامگاه یک‌شنبه در آیین تجلیل از خبرنگاران مرکز مازندران که در محل پادگان ساری که به شهرداری واگذار شد با اشاره به اینکه اصحاب رسانه به نمایندگی از مردم از نخستین افرادی هستند که بعد از انتقال پادگان وارد این مکان شدند، اظهار کرد: انتقال پادگان از داخل شهر مصوبه مجلس شورای اسلامی در سال ۸۸ بود.

 

 

 

وی با اشاره به اینکه قانون انتقال پادگان از داخل شهر ساری از سوی مجریان تا چندی پیش اجرا نشد، افزود: سوژه انتقال پادگان ساری محل رقابت تبلیغاتی مسئولان استانی و شهرستانی شده بود.

 

 

رئیس شورای اسلامی شهر ساری با بیان اینکه عده‌ای از کاندیداهای انتخابات نمایندگی مجلس شورای اسلامی و شورای اسلامی شهر برای جلب نظر مردم بحث انتقال پادگان از داخل محیط شهری را مطرح و وعده می‌دادند، اضافه کرد: انتقال پادگان ساری از داخل شهر تلاش شبانه‌روزی مسئولان امور شهری در سه سال اخیر بود که به سرانجام رسید.

 

 

این مسئول با اشاره به اینکه حمایت نماینده ولی‌فقیه در مازندران در بحث انتقال پادگان از داخل شهر ساری موثر بود، بیان کرد: آیت‌الله طبرسی در بسیاری از پروژه‌های توسعه مرکز مازندران حامی مسئولان امور شهری است.

 

 

شمشیربند گفت: مشارکت جلسه‌ای نمایندگان مجلس شورای اسلامی، معاونان استانداری و مدیران شهری در برنامه‌های توسعه شهری نسبت به شهرداری ساری قابل تقدیر است.

 

 

وی با اشاره به اینکه به‌زودی جشن واگذاری محل پادگان به مردم شهر ساری در این مکان برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: زمین پادگان ساری بیش از ۹ هکتار است که ۶ هکتار آن حق‌السهم شهرداری ساری شده است.

 

 

شمشیربند در پایان سخنانش با بیان اینکه شهردار ساری پیشنهاد کرد تا ۱۰ میلیارد تومان برای تجهیز پادگان ساری به باغ موزه در نظر گرفته شود، گفت: شورای اسلامی شهر ساری با بیشترین آراء به این پیشنهاد رای مثبت داد و مجوز تخصیص اعتبار ۱۰ میلیارد تومانی برای زیباسازی باغ موزه در ساری صادر شد.

 

 

در این مراسم شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر ساری با گرامی‌داشت یاد و خاطر مرحوم جابر معافی سرپرست و خبرنگار فقید فارس از خبرنگاران مرکز مازندران تجلیل کردند.

 

 

 

 

 

 

 

فارس