متهم در تحقیقات پلیس اظهار داشت شاکيه از اقوامش بوده و با توجه به اختلاف خانوادگی که با وی داشت در مقام انتقام جویی برآمد
انتقام؛ انگیزه انتشار عکسهای خصوصی زن جوان

آرشیو

 

سرهنگ محمدنژاد رئیس پلیس فتای مازندران در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان، گفت: در پی مراجعه زنی به ماموران پلیس فتا و طرح شکایت مبنی بر انتشار تصاویر خصوصی اش در شبکه اجتماعی تلگرام، موضوع در دستور کار ماموران و کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.

 

وی افزود: ماموران با انجام تحقیقات از شاکیه دریافتند، فردی ناشناس با بدست آوردن تصاویر شخصی این زن از طریق پروفایل و حساب کاربری اش در یکی از شبکه های اجتماعی اقدام به ساخت صفحه ای جعلی و درج تصاویر خصوصی این زن در آن کرده است .

رئیس پلیس فتای مازندران گفت : ماموران با هماهنگی قضائی و انجام تحقیقات فنی متهم را شناسایی و در اقدامی غافلگیرانه این فرد را دستگیر کردند.

سرهنگ محمدنژاد افزود: متهم در تحقیقات وبازجویی های فنی پلیس، ابتدا منکر هرگونه بزه شد اما با مشاهده ادله موجود به بزه انتسابی اقرار کرد.

وی گفت: متهم در تحقیقات پلیس اظهار داشت شاکیه از اقوامش بوده و با توجه به اختلاف خانوادگی که با وی داشت در مقام انتقام جویی برآمده و تصاویر خصوصی وی را منتشر کرده است.

رئیس پلیس فتای مازندران از تشکیل پرونده و تحویل متهم به مرجع قضائی خبر داد و به شهروندان هشدار داد مراقب عکس ها و تصاویر خصوصی خود بوده و به هیچ عنوان عکس های شخصی و خانوادگی خود را در شبکه های اجتماعی به اشتراک نگذارید .