مظفری با ابراز تاسف از اینکه هیچ مکانی از سوی مسئولان شهرستان بهشهر به این انجمن اختصاص داده نشد، افزود: در نهایت در محل دفتر کار شخصی خودم را به انجمن ام اس شرق مازندران اختصاص دادم.

انجمن حمایت از" بیماران ام اس " شرق مازندران از نداشتن مکانی مناسب رنج می برد

 

 

 

به گزارش شرق پرس مریم مظفری در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: این انجمن در تیرماه سال ۹۳ تشکیل شد که ۳ نفر از بیماران مبتلا به ام اس مستقیما درخواست کمک از این انجمن را در ابتدا داشته اند.

 

 

 

رئیس انجمن حمایت از بیماران ام اس شرق مازندران از شناسایی ۱۸۰ بیمار ام اس در شرق استان خبر داد و گفت: اکثر این بیماران بین رده سنی ۱۸ تا ۴۰ سال بوده و مورد حمایت این انجمن قرار دارند .

 

 

وی با بیان اینکه با پیگیری های مستمر توانستیم موافقت مسئولان را برای بازگشایی دفتر نمایندگی انجمن بیماران ام اس شرق استان بگیریم افزود: با برگزاری جشن افتتاحیه در ۲۰ مهر ۹۳ این انجمن به طور رسمی فعالیت خود را تحت پوشش انجمن استان مازندران آغاز کرد .

 

 

مظفری با ابراز تاسف از اینکه هیچ مکانی از سوی مسئولان شهرستان بهشهر به این انجمن اختصاص داده نشد، افزود: در نهایت در محل دفتر کار شخصی خودم که داور حقوقی هستم یکی از اتاق های این دفتر را به انجمن ام اس اختصاص دادم.

 

 

وی تصریح کرد: به خاطر قرار گرفتن دفتر در طبقه دوم ساختمان و با وجود ۲۵ پله آمدن بیماران ام اس به این دفتر همیشه با مشقت بسیاری همراه است .

 

 

مظفری فراهم کردن محیطی شاد و به دور از دغدغه و تنش های عصبی را یکی از ضروریات برای زندگی هر بیمار مبتلا به ام اس دانست و خاطرنشان کرد : همه افراد از قبیل خانواده بیماران، مسئولان و مردم جامعه باید برای ایجاد محیطی شاد برای بیماران تلاش کنند .

 

 

رئیس انجمن حمایت از بیماران ام اس شرق مازندران گفت: یکی از مشکلات و دغدغه‌های اصلی ما اختصاص مکانی مناسب به این انجمن است که امام جمعه بهشهر با حمایت های مالی و معنوی خود در این موضوع نیز پیگیرهای مستمری را انجام داده است .

 

 

وی افزود: این انجمن با همکاری بهزیستی بهشهر و نکا برای یکی از بیماران ام اس در خلیل شهر بهشهر و بیماری دیگر در شهرستان نکا که در شرایط نامناسبی زندگی می‌کردند، آشپزخانه، حمام و سرویس بهداشتی ساخته‌ است .

 

 

مظفری از حمایت شهردار و شورای شهر خلیل شهر برای اعطای سبد کالا برای بیماران ام اس در ماه رمضان و از شهردار بهشهر برای فراهم کردن وسیله ایاب و ذهاب این بیماران نیز تشکر کرد .