سرهنگ رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود از دستگیری اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر و کشف 10 کیلوگرم تریاک در این شهرستان خبر داد...

 

انهدام باند مواد مخدر در شهرستان میاندورود

عکس آرشیو

 

 

به گزارش شرق پرس ،سرهنگ ذات الله رضوانی در باره جزئیات این خبر گفت: در اجرای طرح ارتقای امنیت اجتماعی و برخورد با عاملان تهیه و توزیع مواد مخدر، ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی از فعالیت یک باند تهیه وتوزیع مواد مخدر در این شهرستان با خبر شدند.

 

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود،افزود:ماموران پس از انجام تحقیقات پلیسی و بررسی های همه جانبه ، با تشکیل تیم های طلاعاتی موفق به شناسایی متهمان که با یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ قصد انتقال مواد مخدر به این شهرستان را داشتند شدند .

 

سرهنگ رضوانی،تصریح کرد:ماموران در عملیاتی ضربتی خودروی مورد نظر را متوقف و ۳ سرنشین آن را دستگیر کردند.

 

رضوانی تصریح کرد: در بازرسی از خودروی این سوداگران مرگ۱۰ کیلو گرم تریاک که به طرز ماهرانه ای جاسازی شده بود کشف شد و متهمان پس از تشکیل پرونده، به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود درخاتمه بابیان اینکه مواد مخدر یک عامل مهم برای به خطر افتادن بهداشت و سلامت جوامع بشری است افزود : مواد مخدر ریشه اخلاق را در جامعه می سوزاند و رهاورد آن تزلزل خانواده ها و نگرانی و ناامنی شهروندان و در نتیجه تنزل امنیت انسانی آنان می شود که مقابله با این پدیده شوم نیازمند همکاری وتعامل همه آحاد جامعه با نیروی انتظامی است .