محمد تقی نورزاد با اشاره به تسهیل در روند واگذاری سند به دارندگان زمینهای بنیاد علوی بهشهر گفت: در ماه های گذشته بیش از 260 نفر برای دریافت سند ثبت نام کردند که تاکنون سند قطعی برای حدود 60 نفر صادر شد.

sanad5

 

 

به گزارش شرق پرس محمدتقی نورزاد روز شنبه در جلسه ستاد واگذاری زمین های ستاد علوی بهشهر که در فرمانداری این شهر برگزار شد اظهار کرد : بخش عمده ای از زمین های مردم بهشهر متعلق به بنیاد علوی است که با اجرای طرح جدید و اهدای سند به دارندگان این زمین ها ، یکی از مشکلات چندین ساله مردم بهشهر برطرف می شود.

 

 

وی بدون ذکر آمار دقیقی از مقدار زمین های بدون سند متلعق به بنیاد علوی اظهار کرد : در ماه های گذشته بیش از ۲۶۰ نفر برای دریافت سند ثبت نام کردند که تاکنون سند قطعی برای حدود ۶۰ نفر صادر شد.

 

نورزاد ادامه داد : انتظار می روند با راه اندازی دفتر بنیاد علوی در بهشهر ، تعداد متقاضیان دریافت سند قطعی در این شهرستان افزایش یابد .

 

فرماندار بهشهر افزود : پیش از اجرای این طرح افرادی که بخشی از املاک آنها متعلق به بنیاد علوی بود برای دریافت سند مالکیت باید براساس نرخ روز بابت هر مترمربع زمین مبالغی را به این بنیاد پرداخت می کردند.

 

نورزاد ادامه داد : مشکل این زمین ها به پیش از پیروزی انقلاب اسلامی و تصاحب زمین ها در قالب بنیاد پهلوی باز می گردد و هم اکنون نیز عرصه این املاک طبق اسناد موجود به نام بنیاد علوی ثبت شده است.

 

 

 

ایرنا