دبیر شورای هماهنگی مبارزه به موادمخدر مازندران با اعلام اینکه به‌زودی کمپ ترک اعتیاد بانوان در استان راه‌اندازی می‌شود، بیان داشت: با توجه به اینکه بانوان در استحکام بنیاد خانواده نقش ارزنده‌ای دارد، در این استان احساس شد که این مرکز راه‌اندازی شود تا به حفظ استحکام خانواده پرداخته شود.

kamp-zanan5

 

 

به گزارش شرق پرس علیرضا مرادی در دومین همایش «نوید رهایی بهبودیافتگان شهرستان آمل» اظهار داشت: با هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و فرهنگی, ۳۲۰ برنامه متنوع استانی و شهرستانی در مقابله مبارزه به موادمخدر در ماه مبارک رمضان و قبل از آغاز این ماه برگزار شد.

 

 

به گزارش تسنیم, وی با تاکید بر اینکه امروزه دشمنان اسلام با اهداف گسترده‌ای نظام جمهوری اسلامی را از بعد از انقلاب تاکنون هدف قرار داده‌اند، افزود: آنها با ایجاد جنگ نرم سعی در براندازی نظام ما دارند که یکی از این موارد معضل خانمان‌سوز اعتیاد بین خانواده‌ها است.

 

مرادی با اعلام اینکه تاکنون دشمنان نظام توانستند خانواده‌های را مورد هدف قرار دهند و با ایجاد اعتیاد از جامعه دور کنند، بیان کرد: متاسفانه این امر به مانند یک حلقه گم شده از سوی مسئولان امر نادیده گرفته شده است.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر مازندران با بیان اینکه نظام جمهوری اسلامی از آغاز انقلاب اسلامی تاکنون شهدای بسیاری در عرصه مبارزه به موادمخدر تقدیم اسلام کرده است، افزود: مسئولان نظام باید برای حفظ و نگهداری نظام به گستردگی جلسات و همایش با موضوعات آگاه‌سازی و اطلاع‌رسانی مردم نسبت به اعتیاد بپردازند.

 

وی با تاکید بر اینکه جوانان امروز به عنوان نسل آینده جامعه ما هستند، افزود: مسئولان دستگاه‌های اجرایی باید نسبت به حفظ امنیت و سلامت این جوانان کوشا باشند و با برگزاری همایش‌ها به شناسایی این معضل خانمان‌سوز به مردم و خانواده‌ها بپردازند.

 

مرادی با اشاره به اینکه تاکنون دولت در امر مبارزه با موادمخدر در بحث مقابله، پیشگیری، مشارکت‌ها، فرهنگ‌سازی و آگاه‌سازی و امر حقوقی هزینه‌هایی را اختصاص داده است، تصریح کرد: در این راستا با هماهنگی نیروی انتظامی در برخورد با عوامل بزرگ و کوچک توزیع و فروش موادمخدر اقدامات مهمی صورت گرفته است، به طوری که تاکنون در این استان باندهای بزرگی از سوی شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر منهدم شده است.

 

وی ادامه داد: با توجه به اعلام سهمیه هر شهرستان مبنی بر جمع‌آوری میزان درصد خرده‌فروشان و عمده‌فروشان عوامل توزیع موادمخدر از مسئولان دستگاه‌های اجرایی خواستار اجرای این مصوبه از سوی دبیر شورا اقدامات شد.

 

مرادی از فعالیت ۳۰ مرکز دولتی و خصوصی در شهرستان آمل برای ترک اعتیاد خبر داد و گفت: با توجه به فعالیت این مراکز این نهاد قصد راه‌اندازی زندان را ندارد، بلکه به‌دنبال ایجاد آرامش برای مددجویان در این مراکز و بازگرداندن آنها به جامعه هستیم.

 

وی با اعلام اینکه به‌زودی کمپ ترک اعتیاد بانوان در استان مازندران راه‌اندازی می‌شود، بیان داشت: با توجه به اینکه بانوان در استحکام بنیاد خانواده نقش ارزنده‌ای دارد، در این استان احساس شد که این مرکز راه‌اندازی شود تا به حفظ استحکام خانواده پرداخته شود.

 

دبیر شورای هماهنگی مبارزه به موادمخدر مازندران خاطرنشان کرد: در این امر انتظار می‌رود در بحث ایجاد اشتغال‌زایی و تسهیلات بانکی با هماهنگی دستگاه‌های دولتی و بانکی در دستور کار مسئولان امر قرار گیرد تا مددجویان بعد از بهبود یافتن با معضل بیکاری روبه‌رو نشوند.