مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس در بهشهر با اعلام اینکه ما در قبال شهدا، علما و انقلاب مسئول هستیم گفت: اگر نتوانیم مشکل گشایی کنیم و گره از کار مردم باز کنیم؛  هیچ بهانه ای از ما پذیرفته نیست.

پزشکیان در بهشهر : اگر نتوانیم برای مردم مشکل گشایی کنیم, هیچ بهانه ای پذیرفته نیست

 

به گزارش شرق پرس مسعود پزشکیان نائب رئیس مجلس شورای اسلامی شب گذرشته در مراسم گرامیداشت هفتمین شب درگذشت حجت الاسلام محمدعلی صادقی گلوردی از علمای شرق مازندران و از مبارزان دوران انقلاب در حسینیه قتلگاه بهشهر اظهار داشت: هر مسئولیت که برعهده انسان نهاده شده است باید در انجام آن تلاش و برای مشکلات گره گشایی شود.

 

وی بیان داشت: علم و آگاهی از ارزش بالایی برخوردار است و در مقابل آگاهی و علم بود که شیطان و ملائک، وادار  به سجده در مقابل انسان شدند.

 

نائب رئیس مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه مداد علما افضل بر خون شهداست گفت: دماء شهدا گرچه بسیار ارزشمند است و سازنده، لکن قلمها بیشتر می‌تواند سازنده باشد و در حل و فصل امور در راستای اهداف راه شهدا کارساز است.

 

پزشکیان ادامه داد: توجه به علم، دانش و دانایی از مسائلی است که باید در دستور کار باشد و بدانیم  روز قیامت خداوند در برابر جهل و نادانی و کوتاهی در امور در این بخش، از هیچ یک از ما عذر و بهانه ای را نمی پذیرد.

 

وی با اعلام اینکه ما در قبال شهدا، علما و انقلاب مسئول هستیم گفت: اگر نتوانیم مشکل گشایی کنیم و گره از کار مردم باز کنیم؛  هیچ بهانه ای از ما پذیرفته نیست.

 

نائب رییس مجلس با بیان اینکه روز قیامت زمان توجیه کردن نیست؛ افزود: برای خدمت رسانی به مردم باید با تمام توان تلاش کنیم.

 

پزشکیان گفت: خداوند وجود علما را برای این مملکت نگه داشته است و ما باید با الگو گرفتن از زندگی علما و شهدا در مسیر آنان گام برداریم تا شرمنده خون شهدا و تلاش علما نباشیم.

 

به گزارش مهر، حجت الاسلام والمسلمین محمد علی صادقی گلوردی در سال ۱۳۱۱ در روستای گلورد از توابع شهرستان نکا در شرق مازندران متولد شد و بعد از پیروزی انقلاب در کسوت قاضی مشغول به خدمت شد و تا پایان باز نشستگی در دستگاه قضایی خدمت کرد.وی صبح روز سه شنبه ۲۶ دی ۹۶ در بیمارستان امام خمینی (ره) بهشهر دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.