هفته گذشته اهالی روستای داربکلای میاندورود در پی ناپدید شدن یک مادر جوان، در محل پلیس‎راه ساری ـ نکا و همچنین در مقابل فرمانداری این شهرستان به نشانه اعتراض از ناامنی در منطقه، تجمع کردند.

بازرسی تمامی مسیرهای فرعی نکا تا ساری در دستور کار پلیس

 

 

به گزارش شرق پرس فرمانده انتظامی مازندران گفت: پس از ناپدید شدن یک زن جوان در شهرستان میاندورود، تمامی مسیرهای فرعی از نکا تا ساری بازرسی می‌شود.

 

 

 هفته گذشته اهالی این شهرستان در پی ناپدید شدن یک مادر جوان، در محل پلیس‎راه ساری ـ نکا و همچنین در مقابل فرمانداری این شهرستان به نشانه اعتراض از ناامنی در منطقه، تجمع کردند.

 

سردار مسعود جعفری‎نسب در این‎باره در به  فارس، گفت: تلاش‌ خود را در تمامی زمینه‎ها انجام می‌دهیم و تنها چیزی که خبر داریم این است که این خانم سوار ماشین عبوری شده و آثاری از آدم‎ربایی، سرقت و قتل دیده نمی‌شود.

 

وی افزود: تا زمانی که ردی پیدا نشود، اظهارنظر خاصی نمی‌توان کرد؛ تنها مدرک ما این است که چند نفر خانم مشاهده کردند که این خانم سوار ماشین شده است.

 

فرمانده انتظامی مازندران خاطرنشان کرد: تحقیقات همه‌جانبه درباره امور جنایی، مفقودی و موضوعات مختلف در حال رسیدگی است که در صورت نتیجه به سمع و نظر مردم می‌رسد.

 

جعفری‌نسب در ارتباط با تجمع مردم مقابل فرمانداری، بیان کرد: در این راستا نیز در میان مردم حضور یافتیم و یک‌سری اطلاعاتی از عملکرد پلیس در اختیار مردم قرار دادیم.

 

وی تصریح کرد: از صبح روز دوشنبه ۲۱ اردیبهشت‎ماه با همکاری یگان ویژه و نیروهای هلال‌احمر تمامی مسیرهای فرعی از نکا تا ساری مورد بازرسی قرار می‌گیرد.

 

فرمانده انتظامی مازندران درباره شایعه کشف جسد در پارک شهید زارع ساری، گفت: این موضوع صحت ندارد.