عامل اصلي آدم‌ربايي به مأموران گفت: آقاي فوتباليست مدتي قبل با دختر يكي از بستگان ما به‌صورت موقت ازدواج كرد. مدتي بعد متوجه شديم كه آنها دچار اختلاف شده‌اند...

بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس از فرودگاه ربوده شد!

 

 بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس را از فرودگاه دزدیدند و گفته می شود آدم‌رباها اقوام همسر فوتبالیست جنجالی بودند.

همشهری آنلاین نوشت: بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس وقتی از هواپیما پیاده شد، فکرش را نمی‌کرد که افراد آشنا در کمین او نشسته و نقشه آدم ربایی در سر دارند.

 آنها با تهدید و اجبار، این فوتبالیست مشهور را ربودند و چند ساعت در خانه‌ای زندانی کردند.

 ماجرا از این قرار بود که شامگاه سه‌شنبه این فوتبالیست جنجالی و بازیکن سابق تیم ملی و پرسپولیس برای خانواده‌اش پیامکی فرستاد و عنوان کرد که بستگان همسرش او را با تهدید ربوده و قصد دارند به خانه‌ای در جنوب پایتخت ببرند.

 در چنین شرایطی خانواده این فوتبالیست راهی اداره پلیس شدند و به طرح شکایت پرداختند.

تیمی از مأموران اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت راهی مخفیگاه آدم‌ربایان در جنوب تهران شدند. در نهایت با حکم قضایی وارد خانه شدند و با دستگیری ۸ نفر از آدم‌ربایان، گروگان را پس از ساعت‌ها اسارت آزاد کردند

عامل اصلی آدم‌ربایی به مأموران گفت: آقای فوتبالیست مدتی قبل با دختر یکی از بستگان ما به‌صورت موقت ازدواج کرد. مدتی بعد متوجه شدیم که آنها دچار اختلاف شده‌اند.

به‌دنبال این ماجرا بزرگان فامیل جمع شدند و با پادرمیانی و وساطت این زوج را آشتی دادند.

مدتی که گذشت باردیگر متوجه اختلافات آنها شدم به حدی که زن جوان این بار از خانه‌اش قهر کرد و پیش ما آمد.

وقتی از او شنیدم که اختلافات آنها جدی‌تر شده تصمیم گرفتم شخصا این موضوع را حل کنم.

چند روزی که گذشت متوجه شدم آقای فوتبالیست به سفر رفته است. در چنین شرایطی با کمک چند نفر از آشنایانمان نقشه کشیدیم تا پس از بازگشت او، به فرودگاه برویم و با کشاندن وی به خانه‌ای در جنوب پایتخت هم او را گوشمالی دهیم و هم کاری کنیم که دیگر همسرش را ناراحت نکند.

هم‌اکنون تحقیقات در این پرونده در دادسرای جنایی تهران ادامه دارد.