رضایی در جمع خبرنگاران با اشاره به لزوم رعایت قوانین توسط باشگاههای ورزشی نکا گفت: از تمام باشگاه های ورزشی در سطح شهرستان بازرسی و باشگاه های متخلف ورزشی، پلمپ می شوند.

rezaee-varzesh-neka5

 

به گزارش شرق پرس مجتبی رضایی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: باشگاههای خصوص خدمات دهی عمومی دارند و باید مسائل مختلفی همچون بهداشت، موازین اخلاقی و… را رعایت کنند و در صورت برخورد با تخلف، برخورد می شود.

 

وی با بیان اینکه ۳۵ باشگاه خصوص دارای مجوز در سطح شهرستان فعال هستند، افزود: این باشگاهها زیر نظر اداره ورزش و امور جوانان قرار دارند و بازدیدهای میدانی از طریق بهداشت و اماکن و دستگاههای متولی انجام می شود.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا ادامه داد: در بحث زیرساختهای ورزشی در شهرستان نکا نیازمند ۴۰ میلیارد ریال اعتبار برای اتمام پروژه های مختلف سالن طبقاتی، زورخانه، سکوی زمین فوتبال، سالن ورزشی خورشید و میانگله هستیم.

 

رضایی با اشاره به اینکه سرانه ورزشی هر فرد نکایی ۱/۱ متر مربع است، یادآور شد: در این راستا دارای رتبه هشتم در استان هستیم و براساس استاندارد سرانه هر فرد باید ۲/۱ متر مربع باشد که در مقایسه با سرانه ورزشی جهان که ۵/۲ متر مربع است فاصله داریم.

 

وی گفت: رسانه یار و یاور ورزش و امور جوانان باشند و با انتقاد سازنده و بیان نقاط قوت و ضعف، ما را در ادامه راه یاری کنند.

 

رئیس اداره ورزش و جوانان نکا همچنین با بیان اینکه خیران و بخش غیردولتی می تواند زمینه ساز حضور و مشارکت مردم را در ورزش فراهم کنند، خاطر نشان کرد: هیات های ورزشی ما دارای درآمدکافی نیستند و لذا باید خیران و شرکتها بعنوان اسپانسر مالی در این راستا وارد شوند.

 

رضایی گفت: ستاد سامان دهی جوانان و اوقات فراغت و رفع نیازمندی های ورزش کاران نخبه و توجه به ورزش قهرمانی از جمله مسائلی است که با دقت دنبال می شود.

 

به گزارش ایرنا، در این نشست خبری با اهدای جوایزی، از اصحاب رسانه تجلیل و قدردانی شد.