بالگرد اورژانس مازندران در محل فرود به دلیل برخاستن گرد و خاک و ایجاد محدودیت در دید خلبان باعث برخورد بالگرد به کابل فشار قوی شد و سقوط کرد.

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌هلی پزشکی استان مازندران، از سقوط بالگرد اورژانس مازندران در محور منظریه هراز خبر داد که به موجب آن یک نفر از مأموران اورژانس کشته و فرد دیگر زخمی شد.

 

ذکریا اشکپور در گفت و گو با ایسنا مازندران، اظهار کرد: در ساعت در ساعت ۹:۱۴ امروز چهارشنبه ۳۱ شهریور  بر اثر برخورد کامیون و وانت در محدوده منظریه هراز و دو مصدوم، بالگرد اورژانس مازندران به پرواز در آمد.

 

بالگرد اورژانس مازندران سقوط کرد + تصاویر

 

بالگرد اورژانس مازندران سقوط کرد + تصاویر

وی افزود: بالگرد اورژانس در محل فرود به دلیل برخاستن گرد و خاک و ایجاد محدودیت در دید خلبان باعث برخورد بالگرد به کابل فشار قوی شد.

اشکپور تصریح کرد: با سقوط بالگرد یک نفر از کارشناسان فوریت های پزشکی در دم فوت کرد و یکی دیگر از کارشناسان فوریت دچار آسیب‌های شدید به اندام ها شد.

 شهید مصطفی صادقی تکنیسین اورژانس ۱۱۵ مازندران که صبح امروز در سانحه بالگرد اورژانس در هراز به درجه رفیع شهادت نائل آمد. @sharghpress1

شهید مصطفی صادقی تکنیسین اورژانس ۱۱۵ مازندران که صبح امروز در سانحه بالگرد اورژانس در هراز به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

 

سخنگوی مدیریت حوادث و فوریت‌هلی پزشکی استان مازندران، یاد آور شد: خلبان و کمک خلبان بالگرد اورژانس دچار آسیب های سطحی شدند.