سرهنگ هادی نصیری فرمانده انتظامی نکا گفت: جیب برهای حرفه ای پس از انتخاب سوژه خود با کثیف کردن و یا رنگی کردن لباس های وی به بهانه تمیز کردن لباس آنان را به مکانی خلوت کشانده و سپس اقدام به سرقت وجه نقد همراهشان می کردند .

باند جیب برهای حرفه ای در نکا متلاشی شد

 

به گزارش شرق پرس( شرق مازندران) سرهنگ هادی نصیری فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت : در پی مراجعه فردی به یکی از مراکز انتظامی در آن شهرستان مبنی بر این که پس از دریافت وجه نقد از بانک ، افرادی با فریب وی به بهانه خاکی شدن لباسهایش اقدام به سرقت وجه نقد همراه وی کرده اند ، موضوع در دستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

 

وی افزود: با انجام تحقیقات گسترده پلیسی کارآگاهان اداره آگاهی موفق شدند ، یکی از این متهمان به نام اسحاق – م تبعه افغانی مقیم یکی از استان های همجوار را شناسایی و در حال پرسه زدن در جلوی یکی از بانک های این شهرستان دستگیر کنند .

 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا گفت : در این عملیات همدست دیگر متهم که بومی استان گلستان بوده نیز دستگیر و در تحقیقات پلیسی به سرقت و جیب بری از شهروندان با ترفندهای گوناگون اعتراف کرد .

 

سرهنگ هادی نصیری افزود : متهمان پس از انتخاب سوژه خود با کثیف کردن و یا رنگی کردن لباس های وی به بهانه تمیز کردن لباس آنان را به مکانی خلوت کشانده و سپس اقدام به سرقت وجه نقد همراهشان می کردند .

 

وی گفت : متهمان ضمن اعتراف به ده ها فقره جیب بری در این شهرستان، پس از تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شدند.

 

 

 

باشگاه خبرنگاران