سرهنگ رضوانی از دستگیری باند چهار نفره سرقت ترانس برق و کشف چهاردستگاه ترانس بزرگ برق سرقتی به ارزش 400 میلیون ریال درشهرستان میاندورود خبر داد.

باند سارقان ترانس برق در میاندورود متلاشی شد

 

به گزارش شرق پرس به نقل از پایگاه خبری پلیس سرهنگ  ذات الله رضوانی در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی سرقت چند دستگاه ترانس برق در شهرستان میاندرود موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندرود، افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی به فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بود مشکوک شده و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

 

سرهنگ رضوانی خاطر نشان کرد: این متهم که دارای سابقه سرقت می باشد در بازجویی های فنی وپلیسی به عمل آمده به سرقت ترانس بزرگ برق با همکاری ۳ نفر از همدستان خود اعتراف کرد .

 

فرمانده انتظامی شهرستان میاندورود در ادامه اظهار داشت: همدستان متهم نیز در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به چهار فقره سرقت ترانس برق به ارزش ۴۰۰ میلیون ریال در این شهرستان اعتراف کردند .

 

سرهنگ رضوانی در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: هشدار های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس باتلفن ۱۱۰اطلاع دهند.