این متهم که به تازگی از زندان آزاد شده بود در بازجویی های به عمل آمده به سرقت موتورسیکلت در نکا با همکاری 3 نفر از همدستان خود اعتراف کرد .

 

به گزارش شرق پرس ( شرق مازندران) به نقل از پایگاه خبری پلیس, فرمانده انتظامی شهرستان نکا از دستگیری باند چهار نفره سرقت موتور سیکلت و کشف ۸ فقره موتور سیکلت سرقتی در این شهرستان خبر داد.

 

 سرهنگ “هادی نصیری ” در بیان جزئیات این خبر، گفت: در پی سرقت چند دستگاه موتورسیکلت در شهرستان موضوع در دستور کار ماموران پلیس آگاهی قرار گرفت.

 

وی، افزود: ماموران پلیس آگاهی با انجام اقدامات پلیسی به فردی که دارای سابقه سرقت در این شهرستان بود مشکوک شده و با هماهنگی مرجع قضائی در عملیاتی غافلگیرانه وی را دستگیر کردند.

 

سرهنگ نصیری، خاطر نشان کرد: این متهم که به تازگی از زندان آزاد شده بود در بازجویی های به عمل آمده به سرقت موتورسیکلت با همکاری ۳ نفر از همدستان خود اعتراف کرد .

 

فرمانده انتظامی شهرستان نکا، در ادامه اظهار داشت: همدستان متهم نیز در عملیاتی ضربتی دستگیر و در بازجویی های به عمل آمده تاکنون به ۸ فقره سرقت موتورسیکلت در این شهرستان اعتراف کردند .

 

سرهنگ نصیری در خاتمه به شهروندان، توصیه کرد: هشدار های پلیس را در خصوص پیشگیری از سرقت جدی گرفته و در صورت مشاهده هر گونه موارد مشکوک مراتب را سریعا به پلیس اطلاع دهند .