سرهنگ مرادی درباره دستگیری اعضای باند سرقت وسایل نقلیه در بهشهر گفت: اعضای این باند متخلف در هفته جاری و طی سه مرحله عملیات ویژه در چنگال قانون گرفتار شدند.

باند 9 نفره سرقت وسایل نقلیه در بهشهر متلاشی شد

 

 

 

به گزارش شرق پرس  به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، محمدولی مرادی از انهدام باند ۹ نفره سرقت وسایل نقلیه خبر داد و گفت: با تلاش مأموران نیروی انتظامی از این باند سرقت، هشت دستگاه انواع وسایل نقلیه سواری، دو دستگاه موتورسیکلت، دو قبضه سلاح شکاری و دیگر وسایل جانبی خودرو کشف و ضبط شد.

 

 

وی بیان کرد: دلیل عمده این سرقت‌ها، سهل‌انگاری برخی رانندگان در ایمنی درست و صحیح وسایل نقلیه بوده است.

 

فرمانده انتظامی بهشهر با تأکید بر رعایت درست و صحیح قوانین ایمنی، تصریح کرد: مأموران نیروی انتظامی همیشه و در همه حال پشتیبان مردم هستند و با متخلفان و مجرمانی که امنیت جامعه را برهم می‌زنند برخورد می‌کنند.

 

مرادی خاطرنشان کرد: درخواست ما از همه مردم این است که در اجرای قوانین و مقررات کوشا باشند و مواردی را که به امنیت و آسایش امنیتی و اخلاقی جامعه صدمه می‌زند به خدمتگزاران خود در نیروی انتظامی اطلاع دهند.

 

وی در پایان گفت: اعضای این باند متخلف در هفته جاری و طی سه مرحله عملیات ویژه در چنگال قانون گرفتار شده و بلافاصله پس از انجام امور اداری و حقوقی به دادگاه معرفی می‌شوند.