مدیرکل امور بانوان استانداری مازندران گفت: براساس توافق صورت گرفته فی مابین اداره کل بانوان و خانواده استانداری و مدیریت شعب بانک ملی مازندران ، تسهیلات برای اشتغالزایی به این تعداد بانوی مازندران پرداخت خواهد شد.

بانوان بیکار فارغ التحصیل دانشگاهی وام اشتغال می گیرند

 

 

به گزارش شرق پرس    مریم جمشیدی گفت : امسال به دو هزار بانوی بیکار فارغ التحصیل دانشگاهی استان تسهیلات بانکی اشتغال پرداخت می شود..

 

 

 

 مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران روز در گفت و گو با ایرنا افزود : براساس توافق صورت گرفته فی مابین اداره کل بانوان و خانواده استانداری و مدیریت شعب بانک ملی مازندران ، تسهیلات برای اشتغالزایی به این تعداد بانوی مازندران پرداخت خواهد شد.

 

وی ادامه داد : این توافق نامه پس از تایید در کارگروه اشتغال مازندران در سراسر استان اجرایی خواهد شد .

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران گفت : پس از اطلاع رسانی در آینده نزدیک ، متقاضیان دریافت این تسهیلات می توانند با ارائه طرح به امور بانوان فرمانداری های مازندران نسبت به ثبت نام دریافت این تسهیلات اقدام بکنند .

 

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری مازندران همچنین از پرداخت تسهیلات اشتغال به بانوان بدسرپرست و بی سرپرست در قالب صندوق کار آفرینی و امید خبرداد و گفت: از ابتدای امسال تاکنون ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات از طریق این صندوق به بانوان پرداخت شد .

 

وی پیش بینی کرد تا پایان سال جاری ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال به بانوان مازندران از طریق صندوق کارآفرینی وامید پرداخت می شود .

 

جمشیدی میزان پرداخت تسهیلات صندوق کار آفرینی و امید به زنان مازندران در سال گذشته را ۲۵ میلیارد ریال اعلام کرد و گفت: اقدامات ذکرشده بخشی از پیگیری ها و فعالیت های امور بانوان و خانواده استانداری مازندران د رحوزه کارآفرینی و اشتغال است .
براساس آمارهای رسمی سال ۱۳۹۰ نیمی از جمعیت بیش از سه میلیون نفری مازندران را زنان تشکیل می دهند.