مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا در مراسم تقدیر از مادران و بانوان نمونه نکا گفت: سه هزار و 509خانوار نکایی زیر پوشش کمیته امداد شهرستان بوده که از این تعداد 56 درصد آنان سرپرست خانوار هستند.

madar54

 

به گزارش شرق پرس مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا با تاکید بر توانمندسازی مددجویان، گفت: سال گذشته ۴۳۱ مددجوی نکایی تسهیلات اشتغال‌زایی دریافت کردند.

 

سید رضا ساداتی در مراسم گرامی‌داشت روز مادر شهرستان اظهار داشت: خانواده نهاد مقدسی بوده که نقش محوری آن را زن یا مادر برعهده دارد.

 

وی افزود: دشمن امروز سعی دارد، محور خانواده  یعنی زن را از فرهنگ اسلامی دور کند که باید بانوان ما حواس‌شان به  این توطئه دشمن باشند و با عفت و پاکدامنی خود از حریم خود و خانواده دفاع کنند.

 

ساداتی گفت: در دوران رژیم شاهنشاهی کشور، تسلیم  قدرت‌های جهان  بود اما اکنون، بزرگ‌ترین و قدرت‌مندترین کشورها تسلیم ایران هستند و مهم‌ترین تصمیم خاورمیانه را بدون  حضور ایران نمی‌پذیرند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا گفت: مهم‌ترین پیام زندگی حضرت فاطمه (س)، زندگی ساده، حجاب، عفاف، دفاع  از حریم دین و ولایت بوده است.

 

ساداتی افزود: بانوان باید با اصالت و نجابت، تقوا و پرهیزگاری از فرهنگ علوی و فاطمی تبعیت کنند تا به سعادت واقعی دست یابند.

 

به گفته وی، اکنون که  کشور ما در تحریم  و فشار اقتصادی به سر می‌برد، بانوان و مادران می‌توانند با ایجاد آرامش در خانواده، امنیت روانی را در جامعه فراهم کنند.

 

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) نکا افزود: سه هزار و ۵۰۹خانوار نکایی زیر پوشش کمیته امداد  شهرستان بوده که از این تعداد ۵۶ درصد  آنان  سرپرست خانوار هستند.

 

ساداتی افزود: سال گذشته به ۸۷ نفر از نوعروسان شهرستان، حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان جهیزیه پرداخت شد.

 

به گفته وی، سال گذشته بیش از ۴.۵ میلیارد تومان تسهیلات اشتغال‌زایی به ۴۳۱ نفر پرداخت شد.

 

به گزارش تسنیم در پایان مراسم  از بانوان و مادران نمونه شهرستان نکا با اهدای جوایزی تقدیر شد.