قاسمی طوسی درجلسه کارگروه اشتغال گلوگاه خطاب به روساي بانكها گفت: بانكها بايد در امورات بانكي خود قاطعانه با كساني كه وام هاي كلان گرفته اند و پرداخت نمي كنند برخورد جدي نمايند.

farmandari-galogah-jalese4

 

 

به گزارش شرق پرس به نقل از روابط عمومی فرمانداری گلوگاه, جلسه کارگروه اشتغال شهرستان با حضور  مهندس طوسی فرماندار محترم، روسای بانک ها و  صاحبان کارخانه های شهرک صنعتی گلوگاه با موضوع رسیدگی به مشکلات واحدهای تولیدی و صنعتی در محل فرمانداری برگزار گردید.

 

 

در این جلسه طوسی خطاب به روسای بانکها گفت ؛ بانکها باید در امورات بانکی خود قاطعانه با کسانی که وام های کلان گرفته اند و پرداخت نمی کنند برخورد جدی نمایند.

 

وی افزود : اگر این پولها به چرخه صنعت و تولید بر گردند خیلی از کارگا های تولیدی کوچک و بزرگ  که به دلیل نداشتن سرمایه  تعطیل هستند راه اندازی و معضل  بیکاری در جامعه حل خواهد شد.

 

طوسی در جلسه کارگروعه اشتغال شرق مازندران گفت: امروز تمام مدیران و دستگاههای اجرایی باید دغدغه اشتغال داشته باشند و دست به دست همدیگر بدهند و بزرگترین دغدغه مقام معظم رهبری که بیکاری جوانان است را انشا الله برطرف کنند تا مردم ما طعم شیرین خدمت را بهتر احساس نمایند و این غول بیکاری که بر کشور مان سایه افکنده برچیده شود.

 

لازم به ذکر است در این  جلسه هر یک از روسای بانکها طرحها و پیشنهادات خود را  در زمینه  چگونگی پرداخت وام  به کارخانه داران و واحدهای تولیدی  مطرح نمودند.