سید خالق سجادی گفت: هر اداره‌ای که بخواهد در رفع موانع تولید و رفع مشکلات مردم کوتاهی کند، به‌شدت با آن برخورد کرده و اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای با کارشکنی خود بخواهند به معیشت مردم صدمه وارد کنند.

سید خالق سجادی فرماندار بهشهر: با ادرات به شدت برخورد می کنم

 

 

به گزارش شرق پرس سید خالق سجادی در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید که در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به وضعیت نامناسب تولید در شرق مازندران، اظهار کرد: در شرایط حساس کشور همه موظف به اهتمام برای تحقق اقتصاد مقاومتی مورد تأکید مقام معظم رهبری هستیم و این اتفاقات جز با تلاش و کوشش و همراهی مسؤولان، مردم و تولیدکنندگان میسر نمی‌شود.

 

 

وی رفع موانع تولید را رفع بیکاری توصیف کرد و افزود: هر اداره‌ای که بخواهد در رفع موانع تولید و رفع مشکلات مردم کوتاهی کند، به‌شدت با آن برخورد کرده و اجازه نمی‌دهیم که عده‌ای با کارشکنی خود بخواهند به معیشت مردم صدمه وارد کنند.

 

 

فرماندار بهشهر با بیان اینکه مردم بهشهر شایسته بهترین‌ها بوده و همه ادارات موظف به تلاش ویژه برای حل مشکلات مردم به‌ویژه صاحبان صنایع تولیدی هستند، خاطرنشان کرد: مردم در همه عرصه‌ها برای پایداری نظام اسلامی وارد صحنه شده و حماسه‌سازی می‌کنند، لذا باید به مشکلات آنها نیز در سریع‌ترین زمان ممکن رسیدگی شود.

 

 

سجادی در پایان به شاخصه‌های توسعه پایدار اشاره کرد و گفت: جذب سرمایه‌گذار خیلی مهم است و باید در حل مسأله خوداشتغالی جوانان نیز تلاش بیشتری انجام دهیم و دیدگاهی که اشتغال را تنها در کار دولتی و کارمندی می‌بیند را تغییر دهیم.

 

 

 

 

 

 

 

 

فارس