علی نبیان با اشاره به فرسوده بودن شبکه آب‎رسانی در مازندران، گفت: برای برطرف شدن مشکلات آب شرب خلیل شهر 2 میلیارد تومان اختصاص یافت.

ab-shorb15

 

 

به گزارش شرق پرس علی نبیان در جلسه پیگیری مشکلات خلیل‎شهر، اظهار کرد: یکی از مشکلات این ‎شهر آب آشامیدنی است که در فصول گرم این مشکل بیشتر نمایان‌ می‌شود.

 

 

وی با اشاره به تلاش برای اختصاص ۳.۵ میلیارد تومان اعتبار به حوزه آب شرب در نکا، بهشهر و گلوگاه، افزود: از این میزان، ۱.۵ میلیارد تومان به مجتمع آب‎رسانی بهشهر و نکا و ۲ میلیارد تومان به مجتمع خلیل‎شهر اختصاص دارد که از این میزان نیز تاکنون ۳۰ درصد مبلغ مورد نیاز برای خلیل‎شهر تأمین شده است.

 

 

معاون عمرانی استاندار مازندران با اشاره به فرسوده بودن حدود یک‎هزار و ۴۰۰ کیلومتر از شبکه آب‎رسانی در مازندران، گفت: در مجموع، ۷ هزار کیلومتر شبکه آب‌رسانی در این استان وجود دارد.

 

 

نبیان با اشاره به اختصاص ۷ میلیارد تومان اعتبار به اصلاح شبکه آب‎رسانی مازندران در بودجه ۹۴، ادامه داد: از این میزان تنها ۳.۶ میلیارد تومان آن تحقق یافت.

 

 

وی درباره زیرگذر سارو در شهر بهشهر نیز گفت: این پروژه با پیگیری اداره‎کل راه و شهرسازی مازندران در دهه فجر امسال افتتاح می‎شود.

 

 

به گزارش فارس، مهم‎ترین درخواست‎های مردم و مسئولان خلیل‎شهر تأمین آب آشامیدنی، تکمیل جاده بین مزارع و اختصاص اعتبارات برای تکمیل بلوار آیت‎الله رحمانی است.