برکناری های روزهای اخیر در مازندران از مدیر کلی های استانداری آغاز شد و به فرمانداری و بخشداری نیز کشیده شد. جدیدترین تغییرات در شرق مازندران برکناری بخشدار مرکزی نکا بود و امروز دوشنبه نیز تودیع محمدعلی صفرپور و معارفه مهدی روحی بعنوان سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد نکا دیگر تغییری بود که در مدیریت فرهنگی این شهرستان روی داد.

todi-moarefe55

 

به گزارش شرق پرس، معاون هنری و فرهنگی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در آئین معارفه سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا گفت : در دوره جدید سعی شده تا مدیران ارشاد از بدنه ارشاد باشند و در کارهای مدیریتی از توان نیروهای درون سازمانی استفاده شود.

 

 

ایرنا نوشت: عباس زارع با بیان اینکه خدمت در نظام جمهوری اسلامی و پایبندی به ارزش های این نظام بویژه در حوزه فرهنگ و هنر در دستور کار جدی قرار دارد ، افزود : کار فرهنگی کار بسیار سختی است که نیازمند کارهای درونی و بیرونی و قرار گرفتن در بدنه ارشاد است.

 

وی ادامه داد : درون گرایی در ارشاد در دستور کار است و سعی داریم از برون سپاری کارها در این نهاد جلوگیری شود و و کارها در اختیار انجمن و گروههای هنری قرار می گیرد.

 

معاون مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران با اشاره به در دستور کار بودن تریبون آزاد برای اهالی فرهنگ و هنر استان ، گفت : بنا داریم تا با حضور در شهرستان های مختلف استان با حضور مدیران کل و امام جمعه و مدیران ارشد شهرستانی ، نقاط ضعف و قوت را پیگیری کنیم و با جدیت این مسئله پیگیری می شود.

 

فرماندار نکا نیز با اشاره به اینکه پست و مقام امانتی در اختیار ما است که باید بازگردانده شود ، افزود : امیدواریم در طول خدمت خود به نظام، سربلند از این امتحانات خارج شویم.

 

جعفراحمدی با قدردانی از تلاش های محمدعلی صفرپور ، رئیس سابق اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نکا گفت : انجام تغییبرات موجب تحول و پویایی بیشتر و استفاده مطلوب تر از همه نیروهای توانمند است که امیدواریم همه ما در هر سنگری برای اعتلای نظام گام برداریم.

 

وی افزود : تعامل همه جانبه با مدیران شهرستان و تلاش برای ارائه کارهای فرهنگی و هنری مناسب از جمله انتظاراتی است که داریم و مدیری که بتواند در این فضا و شرایط مجموعه خود را مدیریت و با سایر سازمان ها مشارکت کند مدیری ارزشمند است.